Beantwoorden
Louis1
Experienced Weetjesweter
Berichten: 21
De vlam zit erin. Dag van de Chocolade Dat loopt vlotjes. Twee handen vol!

Kan TV-theek series enkel bekijken via laptop

Onlangs, stelde ik via telenet tv  een paar series op mijn laptop in. Maar deze zijn enkel zichtbaar via mijn tv op mijn laptop en niet meer op tv. (digicorder)

Weet iemand meer

 

Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: digicorder

0 Likes
6 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5863
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Kan TV-theek series enkel bekijken via laptop

@Louis1 

Heb je ook iets meer informatie wat je bedoeld ' ik stelde deze in ' ? Is dat om te kijken voor terugkijk tv of een opname of iets in de bibliotheek ? 

Graag een betere uitleg dan deze zin om ons je beter te laten helpen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Louis1
Experienced Weetjesweter
Berichten: 21
De vlam zit erin. Dag van de Chocolade Dat loopt vlotjes. Twee handen vol!

Kan TV-theek series enkel bekijken via laptop

Er werd gekozen uit wat telenet aanbied, dus bibliotheek zeker.

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2697
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Kan TV-theek series enkel bekijken via laptop

De bibliotheek met gratis series en documentaire .... zijn alleen op de digibox en digicorder te zien

niet op de app of pc te zien

0 Likes
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1123
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Kan TV-theek series enkel bekijken via laptop

Je uitleg is niet erg helder, als we niet weten wat je net probeerde dan kunnen we ook niet echt volgen wat er niet werkt.

 

Maar volgende zaken synchroniseren niet tussen Telenet TV app/website en je Digibox/Digicoder:

  • Als je een programma aan het bekijken via de Digibox of Digicorder en later verder wil kijken via je Telenet TV-app of -website, moet je verder spoelen tot waar je gebleven was.
  • Favorieten zijn niet gesynchroniseerd tussen de Digibox of Digicorder en de Telenet TV-app. Je hebt dus 2 aparte lijstjes met favorieten (één voor je Telenet TV-app /-website en één voor je Digibox of Digicorder).
  • Wanneer je in de TV-theek een film of serie bestelt via je Digicorder of Digibox kan je die ook alleen bekijken via die decoder.

Bron: Bye Yelo, hello Telenet TV 


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Louis1
Experienced Weetjesweter
Berichten: 21
De vlam zit erin. Dag van de Chocolade Dat loopt vlotjes. Twee handen vol!

Kan TV-theek series enkel bekijken via laptop

Oei, Sorry als  ik niet duidelijk ben, hier stuur ik een screenshot mee van de laptop.

Wat bedoelt word is dat als ik een paar maanden geleden, een serie of film toevoegde via mijn TV (op laptop), dat niet enkel zag op de laptop maar ook via mijn TV op de TV.

Hopelijk ben ik nu duidelijk.Telenet.jpg

 

0 Likes
Louis1
Experienced Weetjesweter
Berichten: 21
De vlam zit erin. Dag van de Chocolade Dat loopt vlotjes. Twee handen vol!

Kan TV-theek series enkel bekijken via laptop

Die bron die je vernoemt, maakt veel duidelijk. (Bron: Bye Yelo, hello Telenet TV )

Bedankt voor de moeite, sorry voor de vaagheid en beschouw het als opgelost.