Beantwoorden
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2711
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Love Island afl. 1 en 2 geven VSTP1015 in TV-theek

love island 2023 afl 1 en afl 2 werken niet in de tv theek zenders  go play op de digicorder

Geeft fout boodschap VSTP1015

IMG_20230702_003624 (2).jpg IMG_20230702_003644 (2).jpg

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: love island 2023 afl 1 en 2 werken niet in de tv theek

0 Likes
6 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Love Island afl. 1 en 2 geven VSTP1015 in TV-theek

@luc55 we hebben het hier op de Digicorder eens getest en merken hetzelfde. Hebben het intern doorgegeven, hopelijk kan het snel opgelost worden! Bedankt voor je melding.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Nee
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Love Island afl. 1 en 2 geven VSTP1015 in TV-theek

helaas heb ik dit op alles wat ik wil al meerdere maanden.Vermoed dat deze ook werk met de app van Telenet.Want als je de test doe.kom er op dat een technicus moet komen.Helaas heb ik met dat al verschillende keren een afspraak gemaakt.Tot mijn grote verbijstering kom er dan wel telkens niemand.Een klacht sturen help ook niet veel m.Want blijkbaar kennen ze mijn vaste niet en mijn persoonlijke gsm nr niet.Het loopt wel ferm verkeerd.Jammer dat de prijsverhoging wel wordt gerekend m.Alhoewel ik nog steeds wacht op mijn brief.Digitale technologie loop helaas wel nog veel achter prijs kwalitiet.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5306
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Love Island afl. 1 en 2 geven VSTP1015 in TV-theek

@Nee 

Wat heeft dit te maken met dit topic, gelieve on topic te blijven…


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2711
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Love Island afl. 1 en 2 geven VSTP1015 in TV-theek

love island 2023 afl 1 en afl 2 werken niet in de tv theek zenders go play op de digicorder

Geeft fout boodschap VSTP1015

Nog altijd niet opgelost  en afl 14 zelfde boodschap IMG_20230721_094655 (2).jpg

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2711
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Love Island afl. 1 en 2 geven VSTP1015 in TV-theek

Nog altijd niet opgelost afl 14 zelfde boodschap = Geeft fout boodschap VSTP1015

afl 1 en afl 2 werken nu wel

Dat duurt nog lang voor dit opgelost is geen goed teken bijna een maand

 

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2711
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Love Island afl. 1 en 2 geven VSTP1015 in TV-theek

Een vriendin laat me weten dat Love Island  verwijdert is

De afl 14 zelfde boodschap = Geeft fout boodschap VSTP1015 moet niet meer opgelost worden

Vanaf de vakantie melding gemaakt

0 Likes