Beantwoorden
guydekeyser
Freshman Beetjesweter
Berichten: 28
On a roll... A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Magnum TV & Akai VHS na signaalswitch nog werkende?

Het analoog signaal wordt in Hamme afgeschaft vanaf 16 2..Ik heb een oudere TV Magnum en een Akai Video met 1 scart-aansluiting..Zou absoluut willen BLIJVEN opnemen via mijn Akai-Videorecorder en dus videocassettes...Gaat dit nog als ik een digibox verbind? Hebben die nog een scart-aansluiting trouwens? Heb je 2 scart-aansluitingen nodig in je videorecorder of is een adapter HDMI-Scart de oplossing, zoals een telenet-medewerker zei? Ik kan er niet meer aan uit, maar TV is van mijn broer(dikke tv) en heeft geen HDMI-aansluiting/enkel Scart en video is via scart verbonden naar tv..en ook zwarte ronde kabel van video naar tv..Hoe kan ik dit oplossen?

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: MAGNUM TV - AKAI VIDEO 1 scart

Tags (1)
0 Likes
52 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Magnum TV & Akai VHS na signaalswitch nog werkende?

Nog een belangrijke aanvulling van het aanbod van Telenet:

Met een Digibox van Telenet kijk je digitaal naar 80 tv-zenders en 50 radiozenders in uitstekende kwaliteit. Je geniet ook van een handige programmagids.

 

En dat met een mooie promotie!1 Je krijgt 12 maanden gratis huur. Nadien betaal je € 4,53/maand voor je decoder. Je kan hem eventueel ook aankopen voor € 84 in plaats van € 99.2

 

Je betaalt geen activering1. Onze Telenet-technicus komt je niet-interactieve decoder3 gratis installeren.

 

Hoe aanvragen? Maak een afspraak via onze klantendienst op 015 66 66 66.

 

Geen oplossing voor jou? Ga één stap terug en kies een andere oplossing.

 

1 Promotie alleen geldig voor klanten die voor 6 december 2019 een kabelabonnement zonder digitale tv van Telenet (geen Digibox, Digicorder, Telenet TV-box of TV met een kaartje) hadden.
2 Korting geldig op één decoder in huur of in koop.
3 Wil je toch interactiviteit? Dat kan! Je betaalt € 85 voor de installatie. Alle andere kortingen blijven gelden. Vermeld dat zeker als je naar de klantendienst belt.

 

Als je voor de Digcorder gaat, dan is er eenzelfde aanbod, met deze verschillen: na 12 maanden huur van 9,37, aankopen voor 214 in de plaats van 249 euro.

Telenet heeft de gewoonte één keer per jaar de prijzen aan te passen volgens de inflatie.

Alle info komt van hier.

 

@Suzyde maandelijkse huurprijzen zijn op de hierboven vermelde webpagina van Telenet verouderd. Ik heb hier de oude huurprijzen overgenomen, je mag die gerust verbeteren als de webpagina ook verbeterd is.

 

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2598
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Magnum TV & Akai VHS na signaalswitch nog werkende?

ik zie op de video een afstel schroef kan dat vroeger werd een video nog anders aangesloten kan je een test doen trek de scart kabel uit de video steek een video cas in de video speel een film af

zoek met de tv op het analog tv signal naar de film dat afspeeld kan op av1 of ander kanaal zijn dat je moet zoeken duurt een tijdje die afstel schroef pas draaien als je als afgezocht hebt klein beetje en herhaal

nog een testje trek de coax kabel dat de video in gaat die dat uit de muur komt uit

en herhaal de vorige stap

hierbij nog foto van video met scart dat je zal wel moeten hebben of aansluiting

een spliter zal niet werken is een ingang IMG_20210120_013635 (2).jpgIMG_20210120_013553 (2).jpg

0 Likes
guydekeyser
Freshman Beetjesweter
Berichten: 28
On a roll... A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Magnum TV & Akai VHS na signaalswitch nog werkende?

@janne_man   klopt inderdaad er kan gratis iemand aan huis komen om de digibox aan te sluiten...heb dan al een scart splitter besteld ondertussen...hopelijk komt het goed! Bedankt..ondertussen zie ik op yeloplay wel geen Duitse zenders meer staan zoals ARD..jammer

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Magnum TV & Akai VHS na signaalswitch nog werkende?

@guydekeyser 

Op Yeloplay heb je enkel tv zenders. Als Duitstalide tv zenders heb je wel 1 (is dat niet ARD?), ZDF, RTL, VOX en ntv. Als je een eindje verder scrolt in Yeloplay heb je achtereenvolgens 3 Nederlandse zenders, 2 BBC (niet die in het begin), Franstalige zenders, Duitse zenders, ...

0 Likes
guydekeyser
Freshman Beetjesweter
Berichten: 28
On a roll... A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Magnum TV & Akai VHS na signaalswitch nog werkende?

@janne_man  ik heb ze alleszins niet op yelo play ard/zdf en kan ze dus niet bekijken online..op tv zal het dan wel kunnen vanaf de digibox

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Magnum TV & Akai VHS na signaalswitch nog werkende?

@guydekeyserDe Duitse zenders kan je niet via Yelo bekijken, enkel via de digibox of corder of tv box, dat heeft te maken met uitzendrechten.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Magnum TV & Akai VHS na signaalswitch nog werkende?

@guydekeyser 

Dat klopt, wat je schrijft. Ik was in de war en melde wat er in de tv gids van Yeloplay staat. Het is inderdaad zo dat niet alle zenders kunnen bekeken op Yeloplay.

0 Likes
guydekeyser
Freshman Beetjesweter
Berichten: 28
On a roll... A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Magnum TV & Akai VHS na signaalswitch nog werkende?

@janne_man  ander probleem...nu kan ik niet meer op yelo play kijken op tablet...er verschijnt: dit toestel voldoet niet aan de vereisten ..Ondersteuning voor WIDEVINE DIGITAL RIGHTS MANAGEMENT ontbreekt...wat moet ik hiervoor downloaden of doen?

0 Likes