42194
netweters
|
18609
gesprekken
|
20103
vragen
|
Hallo,
Sinds vandaag krijg ik op mijn televisietoestel links onderaan een wit vak met de melding waarschuwing gevolgd door een wit kruisje in een grijs rond vlak. Dit is te zien op alle zenders en verdwijnt niet na een tijd of het heropstarten van digibox of televisietoestel.
Gr,
Koen
Titel gewijzigd door Philippe (mod) | Vorige titel: Melding waarschuwing
we kunnen perfect tv kijken, alles werkt zoals het hoort ook diagnosetest gedaan en alles is ok
Dmje
Je bent niet de enigste die deze melding krijgt
@musicboy schreef:Hallo,
Sinds vandaag krijg ik op mijn televisietoestel links onderaan een wit vak met de melding waarschuwing gevolgd door een wit kruisje in een grijs rond vlak. Dit is te zien op alle zenders en verdwijnt niet na een tijd of het heropstarten van digibox of televisietoestel.
Gr,
Koen
Titel gewijzigd door Philippe (mod) | Vorige titel: Melding waarschuwing
Heb je toevallig een Sony toestel? Zo ja, dit heeft te maken met het beëindigen van de Netflix-app op je Sony TV. Gewoon je TV-afstandsbediening effe gebruiken om er naar te navigeren en weg te klikken...
@KevinD Als je een Sony TV hebt, is dit de oplossing.
Het klopt is niet van digicorder zal van de tv zijn
Ik heb een sony tv, en kijk uitsluitend via apple tv en heb dit ook gekregen
Ik had net dezelfde waarschuwing, ik heb het kunnen oplossen met de originele afstandsbediening van het tv toestel (bij mij Sony), gewoon even op het return knopje gedrukt. Met de tv-box afstandsbediening lukt het niet.