24754
netweters
|
152373
antwoorden
|
20696
vragen
|
Hallo, gisteren is er bij mij een MCE geplaatst... Volgens de gebruiksaanwijzing zou het een tiental minuten duren om het toestel connectie te laten maken. Gisteren avond contacteerde ik de klantenservice om te melden dat het toestel nog geen connectie heeft kunnen maken. Het derde verklikkerlichtje gaat aan en uit en zou eigenlijk constant groen moeten branden. Ze vertelden me gisteren dat het tot 24 uur kon duren om te verbinden. Heeft hier anders nog iemand ervaring mee?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ga eens naar "mijn telenet". Bij netwerkinstellingen eens uw modem herstarten, dus niet herstarten door stroom uit te trekken maar wel via de softwareinstellingen. Mogelijks helpt dit.
Hopelijk komt het snel in orde!
Als je het toch niet zelf opgelost krijgt, @JoVdMeersch. Zou ik je willen adviseren me de gegevens te bezorgen die ik je in deze thread gevraagd heb.
Update 11u54: bedankt om ons de MAC-id van je MCE te bezorgen in DM. De collega's van het social team hebben dit achterliggend laten rechtzetten voor je.
@JoVdMeersch, nog altijd niet in orde op dit moment? Misschien dat de provisionering in de backend gisteren over de nacht heen nog een verbetering heeft teweeg gebracht?
@Suzy Deze nacht heeft uiteindelijk de oplossing gebracht :-).
Deze morgen deed het toestelletje zijn werk naar behoren. Dank U.