Beantwoorden
shunter
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your third party! It's your second party! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Ongevraagde opnames

Elke week wordt een bepaalde programma opgenomen en dit programma staat  niet bij mijn geplande opnames ! Ik kan dit dus niet annuleren. Als ik ga via TV gids zie ik geen rode bolleke naast dit programma tot  dat de opname al gebeurd is. Er zijn twee digicorders op ons abonnement maar de ongevraagde opname is bij de tweede digicorder ook niet bij de geplande opnames. Online kan ik ook niks terugvinden bij geplande opnames.  Alle hulp welkom!

0 Likes
2 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Ongevraagde opnames

Kijk eens bij de geplande opnames naar de opties en check de leeftijdcategorie. Zal waarschijnlijk op "alle leeftijden" staan. Zet eens op "+18". De kans bestaat dat je de opname dan wel ziet staan.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Ongevraagde opnames

@shunter wat soms ook kan helpen om het te verduidelijken is in de opname lijst te kiezen voor opnames op deze digicorder i.p.v. opnames van alle digicorders. Zo kan je duidelijker zien wat er op elke digicorder wordt opgenomen en gepland staat. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes