24762
netweters
|
152523
antwoorden
|
20715
vragen
|
Sinds kort zijn een deel van mijn opnames, nl. seizoen 2 van een serie, alleen nog te vinden via de Yelo Play-app en niet meer op de digicorder. Ik kan deze afleveringen dus alleen nog bekijken op tv door ze te selecteren in de app, waarna ze automatisch starten op de digicorder. Seizoen 3 staat wel nog gewoon op de digicorder. Heeft iemand dit al ervaren?
Dat is vreemd, want eigenlijk zou het omgekeerd moeten zijn. Oude opnames (meer dan 2 of 3 maanden, wil er vanaf zijn) kan je enkel nog via de digicorder kijken, dus niet meer via de yelo app.
heb hetzelfde voor. Meerdere seizoenen opgenomen van een reeks, alleen de afleveringen die laatst zijn opgenomen zijn zichtbaar op digicorder, andere seizoenen niet. Via de yelo play app zijn ze wel zichtbaar. Gebeld met klantendienst, na heel wat controles hebben ze een dossier aangemaakt. vandaag sms gekregen, dat het dossier is behandeld, maar er is nog geen wijziging te zien. Waarschijnlijk met laatste software update is er iets misgelopen (bug?)
@CarolineC @LucKrols en van welke serie zijn er dan opnames verdwenen op de digicorder?
Het gaat om seizoen 2 van Broadchurch op BBC First. Seizoen 3 loopt nog en die zijn op de digicorder zichtbaar.
bij mij seizoen 8 en 10 van de walking dead. seizoen 9 is zichtbaar op digicorder. in de yelo play app zijn alle seizoenen zichtbaar. seizoen 9 is wel de meest recente van de opnames