Oudere decoder AD2100 omruilen voor een nieuwe AD2200
Beste allemaal,
Heb nog een "oudere" digicorder AD2100 van Telenet (ik schat ongeveer 6 à 7 jaar oud). Verder heb ik ook nog een aangekochte digicorder AD2200.
De AD2100 is het aan het begeven. Ik moet hem regelmatig opnieuw opstarten of ik kan geen opnames meer bekijken of programma's opnemen, regelmatig geen display meer etc.
Iemand enig idee of ik deze kan omruilen voor een nieuwe AD2200 dus geen refurbished product mits meerpijs.
Ik ben ooit eens 2 maal moeten terug gaan naar de telenet shop met een refurbished exemplaar. Bi de eerste harde schijf vol met opnames die ik maar niet kon wissen, ook niet na een reset van het toestel.
Het tweede was er éénje waarvan er een probleem moet geweest zijn met de IR ontvanger want de bijgeleverde afstandsbediening deed het wel bij een andere box.
Het resetten van de apparaten, terug brengen naar de winkel en 2X meer dan een uur aanschuiven, maakt dat ik gerust enkele euros wil ophoesten om die misère te vermijden. Heeft me meer dan een halve dag gekost gewoon om een digibox te vervangen, hetgeen normaal op een kwartuur gefixt is ...
Dank voor jullie reacties
Titel gewijzigd door DennisVO | Vorige titel: Oudere digicorder AD2100