24751
netweters
|
152349
antwoorden
|
20691
vragen
|
Hallo,
We hebben 2 digicoders en 1 digibox thuis.
De digicoder in de slaapkamer en de digibox zijn interactief.
Maar de digicoder in de woonkamer, daarbij lukt het niet meer om op interactief te zetten.
Tv-theek en Playsports werkt niet meer.
Er verschijnt steeds : Controleer of de netwerkkabel goed aangesloten is en zorg dat je modem aanstaat.
Ik heb de modem al verschillende malen uitgetrokken en opnieuw ingestoken.
De andere digicorder en box werkt, maar bij deze digicorder blijft het probleem.
Wat kan ik hieraan doen?
Dank je
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Cindy4 je kan altijd eens proberen om de kabel tussen de digicorder en de modem te vervangen. Eventueel ook eens de stekker van de digicorder uittrekken en ook eens terug heropstarten.
Geprobeerd, maar nog steeds hetzelfde probleem.
Ja, beide zijn aangesloten op hetzelfde netwerk
Als je ervan overtuigd bent dat de netwerkkabel zowel lans de kant van de Digicorder als langs het andere uiteinde goed verbonden is, kan je de Digicorder eens terugzetten naar fabrieksinstellingen. Neem dan wel de optie met behoud van de opnames.
Bedankt, het is opgelost.
Terug naar fabrieksinstellingen gezet met behoud van opnames, en alles werkt terug.
Merci!