De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Probleem bij interactief maken digicorder

Beantwoorden
Highlighted
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Goed gevonden! Primeur! Hey, jij weer! :-) De kop is eraf!

Hallo, 

 

We hebben 2 digicoders en 1 digibox thuis.

 

De digicoder in de slaapkamer en de digibox zijn interactief.

 

Maar de digicoder in de woonkamer, daarbij lukt het niet meer om op interactief te zetten.

Tv-theek en Playsports werkt niet meer.

 

Er verschijnt steeds : Controleer of de netwerkkabel goed aangesloten is en zorg dat je modem aanstaat.

 

Ik heb de modem al verschillende malen uitgetrokken en opnieuw ingestoken. 

 

De andere digicorder en box werkt, maar bij deze digicorder blijft het probleem.

 

Wat kan ik hieraan doen?

 

Dank je

 

0 Likes
Beantwoorden
8 reacties
Highlighted
Freshman Allesweter
Berichten: 1225
Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis! Een mailpaal! Full speed writing!

@Cindy4  je kan altijd eens proberen om de kabel tussen de digicorder en de modem te vervangen. Eventueel ook eens de stekker van de digicorder uittrekken en ook eens terug heropstarten. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Beantwoorden
Highlighted
Experienced Veelweter
Berichten: 263
WOW! Klasse! Even demarreren... De magic number!

Zijn de digirecorders en digibox op hetzelfde netwerk, dus voor uw eigen router? 

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Goed gevonden! Primeur! Hey, jij weer! :-) De kop is eraf!

Geprobeerd, maar nog steeds hetzelfde probleem.

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Goed gevonden! Primeur! Hey, jij weer! :-) De kop is eraf!

Ja, beide zijn aangesloten  op hetzelfde netwerk

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Allesweter
Berichten: 1225
Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis! Een mailpaal! Full speed writing!

@Cindy4  bel dan eens de klantendienst en vraag of de interactiviteit er nog op zit. Eventueel kan die gedeactiveerd en terug geactiveerd worden dat kan soms het probleem verhelpen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Experienced Allesweter
Berichten: 1219
Applaus voor jezelf! It's your fifth party! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

@Cindy4  Kan je ons vertellen hoe alles aangesloten is? Op welke manier precies zijn de verschillende decoders met de modem verbonden?


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Meesterweter
Berichten: 2106
De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster! Applaus voor jezelf! Hallo zeg! Wat weet jij niet?

@Cindy4 

Als je ervan overtuigd bent dat de netwerkkabel zowel lans de kant van de Digicorder als langs het andere uiteinde goed verbonden is, kan je de Digicorder eens terugzetten naar fabrieksinstellingen. Neem dan wel de optie met behoud van de opnames.


   janne_man | Krak
    In het land der blinden is eenoog koning.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Goed gevonden! Primeur! Hey, jij weer! :-) De kop is eraf!

Bedankt, het is opgelost.

 

Terug naar fabrieksinstellingen gezet met behoud van opnames, en alles werkt terug.

 

Merci!

Beantwoorden