Beantwoorden
waterrat1978
Experienced Meerweter
Full speed writing! Lezersgoud. Respect! Topicvreter! BINGO!

Probleem met interactiviteit van Digicorder.

ik gebruik nog een digicorder.

sinds enige tijd heb ik problemen met de interaktiviteit op de digicorder.
ik kan dus maar 2 dagen vooruit in de tv-gids kijken,en heb geen terugkijk-tv.
soms komt de interaktiviteit terug,nadien valt hij weer weg.

bij manuele opnames merk ik dat hij soms meer tijd opneemt,dan ik heb ingesteld.
dit merk ik vooral bij manuele opnames van vrt1 en vtm.

is het een algemeen gekend probleem bij telenet,
of komt het door mijn digicorder zelf?

mijn digicorder gebruik ik al sinds ca 2015-2016.
mijn modem is een zwarte modem,en gebruik ik ook sinds ca 2015-2016.

Titel gewijzigd door Dante (mod) | Vorige titel: probleem interaktiviteit digicorder

3 reacties
WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! PS: 2500 posts. Indrukwekkend!

Heb je de decoder en modem al eens herstart en de kabel tussen beiden al eens vervangen?

Ik vermoed dat je dan de CH6643E modem hebt. Die zijn wel aan vervanging toe, het zou best kunnen dat die niet meer naar behoren functioneert. Dat kan je laten nakijken door de klantendienst.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Experienced Meesterweter
De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia!

Trek de stroomstekker van de modem en van de digicorder eens 5 min uit 

Laat hem rustig opstarten  kijk ook eens de kabel na uit trekken en terug  in stekken

Levensduur Digicorder +- 10 jaar  

janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! MVP, Most Valuable Poster! Jij alziend oog. ;-)

Je krijgt dat als je Digicorder geen utp-verbinding kan maken met Telenet. Het eerste wat je miet doen is de netwerkkabel goed controleren. Steekt de netwerkkabel goed de de Digicorder (als je die kan uiitrekken zonder het lipje in te drukken is die n iet goed aangesloten). Doe ook de controle langs de andere kant van die kabel. Als langs die kant de kabel in een wandcontctdoos steekt. Moet je indien nodig ook verder controleren. Er moet een verbinding zijn met de netwerkkabel van de modem van Telenet tot de Digicorder. Wat er wel tussen kan: twee powerlines en een switch. 

Zijn er twee powerlines, controleer dan die verbinding met bijvoorbeeld een laptop. Zit er een switch tussen ook dan controleren met een laptop.