Programma's worden onderbroken bij kijken van series
Beste Netweters
Ik ben sinds 2021 overgestapt van Wigo 9 GB naar ONE for 2. Ik ben aangesloten op het Telenet netwerk via een Wireless modem type CH7465LG-TN. Mijn flatscreen TV (Samsung NEO QLED 4K 50 Inch) krijgt zijn signaal via een access point van Telenet type AP7465-TN en een Telenet TV Box type 2008C-STB-TN.
Sinds enkele weken ondervinden wij problemen bij het kijken naar programma's die wij kozen via de TV-gids. Het gaat voornamelijk mis als wij naar een serie kijken en 2 afleveringen op elkaar volgen. Bij het bekijken van de 2de aflevering van de serie wordt plots de uitzending onderbroken en overgeschakeld op een daaropvolgend programma. Je kan dan wel terugkeren naar die aflevering in de TV-gids, maar niet naar het punt waar de aflevering werd onderbroken (via verder kijken bv.). Je moet dan helemaal terugkeren naar het begin van de aflevering en doorspoelen tot je (hopelijk) op het juiste moment aanbelandt en verder kan kijken.
Is dit normaal? Ligt dat aan de server? Of aan een bepaalde instelling van de TV Box? En vooral wat kan daar aan gedaan worden om die storende onderbreking te verhelpen?
Met vriendelijke groeten,
YvesC
Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: Problemen met programmatie via TV Gids
- Labels:
-
tv-gids