Beantwoorden
PeterCloet
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
YEAH! CAPSLOCK DAY! Goed gevonden! It's your fifth party! It's your fourth party!

Signaal switch op Sony KDL-32BX300 hangt op 1%

Ik probeer een Sony KDL-32BX300 (bouwjaar 09/2010) te laten scannen naar de digitale kanalen.

 

Met een quickscan op 290.000Mhz en NetID 32, springt de scanner naar 1%, meldt hij 12 zenders te hebben gevonden en blijft hij vervolgens steken op 1%. De "..." achter "Searching" bewegen hierna ook niet meer. Als ik het scannen afbreek, zijn de 12 gevonden zenders (waaronder Play4, Play5 AVS en kanaal 55) zonder problemen te bekijken. De overige zenders blijven echter onvindbaar.

 

Ik heb de TV al een firmware upgrade laten uitvoeren naar de laatst beschikbare versie M8.728 (update van 8/11/2011). Het probleem blijft hetzelfde.

 

Nog iemand een suggestie?

 

Gr, Peter

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Digitale switch - Sony KDL-32BX300

0 Likes
6 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Signaal switch op Sony KDL-32BX300 hangt op 1%

@PeterCloetHeb dezelfde Sony staan en zou aanraden een manuele scan te doen, kan zijn dat hij de zenders vanaf 900 zet.

heb er ook problemen mee gehad en hetzelfde zoals jij meld bij iemand anders.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
PeterCloet
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
YEAH! CAPSLOCK DAY! Goed gevonden! It's your fifth party! It's your fourth party!

Signaal switch op Sony KDL-32BX300 hangt op 1%

Dank je voor je reactie.

Bij het manueel scannen geeft de TV weer dat deze functie niet beschikbaar is. 😞

Enkel "Digitale autom. afstemming" is mogelijk. "Digitale handm. afstemming" niet.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Signaal switch op Sony KDL-32BX300 hangt op 1%

@PeterCloetRaar hier is dat wel gelukt zo, weet wel niet op welk land ik het heb gezet want dit kan ook meespelen.

anders eens fabrieksinstellingen doen, je moet dan wel alles weer instellen...


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Signaal switch op Sony KDL-32BX300 hangt op 1%

Deze TV staat in de lijst van de TV's geschikt voor gebruik met een kaartje.

De kans is dus groot dat ge de juiste instellingen voor de scan nog niet gevonden hebt.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Signaal switch op Sony KDL-32BX300 hangt op 1%

0 Likes
PeterCloet
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
YEAH! CAPSLOCK DAY! Goed gevonden! It's your fifth party! It's your fourth party!

Signaal switch op Sony KDL-32BX300 hangt op 1%

[OGELOST]

 

Zeer vreemde zaak.

Ik heb nogmaals het stappenplan van Telenet gevolgd en opnieuw bleef de scanner op 1% en 12 gescande zenders vastlopen. Daarna het toestel op standby geplaatst. Wanneer ik deze namiddag opnieuw één en ander wou uitproberen, waren plots de andere zenders ook beschikbaar/zichtbaar. Het is precies alsof de TV zijn tijd nodig had om de andere zenders te "tunen".

 

 

 

0 Likes