Beantwoorden
Plonkr
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 3
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Signaalswitch lukt niet op Medion MD31126

Beste,

We hebben een medion MD31126 met DVB-C tuner (stond in de handleiding). Ik kan alle stappen doorlopen zoals ze staan op telenet.be/signaalswitch maar op het einde is er niks gebeurd. Het zinnetje bovenaan de tv dat we moeten overschakelen blijft er staan. We hebben ook geen zender 55. Zowel proberen zoeken op 290mhz als 289mhz. Reeds twee keer contact opgenomen met de klantendienst. De eerste keer werd er gewoon afgehaakt na een uitleg die ik niet begreep en de tweede keer kreeg ik dezelfde uitleg en geen hulp. Men zegt ons: jullie hebben geen analoge tv bij telenet (wel telefonie en internet). En dat is het dan. Ik wist niet eens dat kabeltelevisie van een specifieke provider was. Ik heb al proberen zoeken op orange maar die verwijzen gewoon door naar telenet.be/signaalswitch!!!!!! Hoe kunnen we nu in godsnaam iemand vinden die ons hiermee kan helpen! Als ik zoek op proximus+signaalswitch krijg ik telkens resultaten voor telenet. Maar we hebben geen analoge tv van telenet die willen die precies gewoon niet helpen. Wat voor een zever?! Kan please iemand helpen? Ik word helemaal zot van.

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Overschakelen op compact signaal lukt niet!

0 Likes
5 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Signaalswitch lukt niet op Medion MD31126

@Plonkr  

Heb je wel digitale tv bij Telenet ? Of heb je geen tv bij telenet ? 

 

Als je enkel internet en telefonie hebt en geen tv dan heb je dus ook geen kabel abonnement. Dan kan je ook geen signaal ontvangen. Dan heb je dus niks aan de signaal switch. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Plonkr
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 3
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Signaalswitch lukt niet op Medion MD31126

Nee wij hebben ook geen digitale tv bij telenet. Wij hebben gewoon de kabel uit de muur. We zitten in een huurhuis en hebben dat gewoon ingestoken en dan hadden we tv. Dat was het. Verder betalen wij niks voor tv. Dus dan konden we vroeger wel tv kijken zonder kabelabonnement en vanaf nu niet meer? Klopt dat? Danku voor je antwoord! 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Signaalswitch lukt niet op Medion MD31126

@Plonkr  

Dan heb je dus tv gekeken zonder abonnement en dan dat wil dus zeggen dat daar nooit een filter op heeft gezeten. Een filter blokkeert namelijk het signaal dat er dan door moet komen dus daar heb je geluk mee gehad dat je dan signaal krijgt. 

Daar mee dit gezegd hebbende ga je dus niet voor de signaal switch in aanmerking komen. Je hebt geen kabel abonnement en geen digitale tv. En uiteindelijk zal dus het signaal weg vallen voor jullie en kan er niet meer gekeken worden tenzij je digitale tv neemt bij telenet. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Plonkr
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 3
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Signaalswitch lukt niet op Medion MD31126

Amai! Super bedankt voor je uitleg! Dat wist ik helemaal niet. Eindelijk begrijp ik wat er aan de hand is. We gaan een oplossing zoeken. Dankje 🙂

Pieterigste204
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Signaalswitch lukt niet op Medion MD31126

wat ik gedaan heb kon ook geen signaal meer ontvangen ineens alles weg ik heb een ander digicorder aangekocht en ingesteld ik kreeg mijn beelden die ik graag had .

 

0 Likes