Beantwoorden
rainbowniagara
Freshman Weetjesweter
Berichten: 31
On a roll... Dat loopt vlotjes. Handje vol! Twee handen vol!

Simultaan opnemen met Digicorder

Hoi, is er sinds kort iets veranderd aan de digicorder? Vroeger kon ik 2 programma's die op hetzelfde moment worden uitgezonden, opnemen. Maar sinds vandaag lukt dit niet meer en krijg ik een conflict melding. Nog iemand die dit probleem heeft? Ik heb geen streamz abonnement. Zou het daar aan kunnen liggen? Want ik heb gemerkt sinds ik dit heb opgezegd, ik ook geen programma's van de voorbije dagen kan zien.  Bedankt alvast

 

Titel gewijzigd door Ellen (mod) | Vorige titel: Simultaan opnemen

0 Likes
21 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Simultaan opnemen met Digicorder

@rainbowniagaraNormaal kan dit nog, kan zijn dat je met een kapotte tuner zit, de terugkijk optie van 7 dagen terug zit nog NIET op de digicorder, dat is voor 2022, het is enkel actief op de tv box.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5804
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Simultaan opnemen met Digicorder

@rainbowniagara 

Tot zo ver als ik weet kan je nog altijd tot twee programma's tegelijk opnemen en een derde programma bekijken. Daar zou dus niks in veranderd zijn je kan dan het beste een keer je decoder eens herstarten en zien of het dan wel lukt. 

 

Je Streamz heeft hier geen invloed op enkel wel op je 7 dagen terug kijk tv dat is wat je nu hebt verloren. Maar in de Streamz(+) heb je geen 7 dagen terug kijk tv dus je had waarschijnlijk Play More. 

In de One en de One UP zit 7 dagen terug kijk tv inbegrepen als je dat neemt.

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
rainbowniagara
Freshman Weetjesweter
Berichten: 31
On a roll... Dat loopt vlotjes. Handje vol! Twee handen vol!

Simultaan opnemen met Digicorder

Bedankt voor de antwoorden. Ik vrees dat mijn digicorder raar doet. Ik had nog een programma geprogrammeerd, maar er stond geen teken bij dat dit geprogrammeerd was. Vandaar dat dit een conflict gaf. 

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Simultaan opnemen met Digicorder


@Master-Magic  schreef:

... knip ... de terugkijk optie van 7 dagen terug zit nog NIET op de digicorder, dat is voor 2022, het is enkel actief op de tv box.


En waarom zou dat niet op de digicorder zitten? Op de mijne wel hoor. Ik had vroeger eerst Play More, dan gedowngrade naar Play dat nu Streamz is geworden. Maar terugkijk TV heb ik nog altijd hoor ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Simultaan opnemen met Digicorder

@patrick37 

 

De terugkijk TV zal zowel in Play More als in Play hoor. Play is verdwenen, dat is nu Streamz, maar wel met terugkijk TV. Wie Play More had heeft er Streamz+ bijgekregen. Waarom zou de terugkijk TV daar zijn uitgehaald? Volgens mijn bescheiden mening is dat niet het geval en hebben die mensen nog steeds terugkijk TV.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5804
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Simultaan opnemen met Digicorder

@StefaanH 

Dus zoals ik al aangaf in de post , als die Playmore hebben opgezegd hebben ze hun terug kijk tv opgezegd. In de Streamz(+) zelf zat of zit geen terug kijk tv daarom ook dat ik zei er achter waarschijnlijk heb je Play More opgezegd. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Simultaan opnemen met Digicorder

@patrick37 

 

OK, nu je het zo schrijft klopt het. Ik had uw antwoord anders geïnterpreteerd.  My mistake dus.

 

En a happy new year aan allen hé, het is 1 januari 2022 !!!😁


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5804
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Simultaan opnemen met Digicorder

@StefaanH 

HAPPY NEW YEAR !! 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Simultaan opnemen met Digicorder

Werkt uw digicorder nog interactief? 14 dagen TV gids.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Simultaan opnemen met Digicorder

@Master-Magic  Nuance, het hangt af van je abonnement. Heb je one(+) dan heb je wel teugkijk TV op je digicorder. Bij andere abonnementen moet je Streamz hebben.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Simultaan opnemen met Digicorder


@igvfer  schreef:

@Master-Magic  Nuance, het hangt af van je abonnement. Heb je one(+) dan heb je wel teugkijk TV op je digicorder. Bij andere abonnementen moet je Streamz hebben.

 


Het is niet One (+) maar One (Up).🙃.

Gelukkig Nieuwjaar allemaal!

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Simultaan opnemen met Digicorder

Juist, slechte gewoonte om dit altijd verkeerd te benoemen. 😉

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
rainbowniagara
Freshman Weetjesweter
Berichten: 31
On a roll... Dat loopt vlotjes. Handje vol! Twee handen vol!

Simultaan opnemen met Digicorder

Ik heb nog een tv gids, maar ik kan geen programma meer terug opvragen. Ik weet niet of ik nog play heb. Dat moet ik na zien. Maar streamz in elk geval niet meer.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5804
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Simultaan opnemen met Digicorder

@rainbowniagara 

Gewoon eens een keer kijken via 'mijn Telenet' daarin staat alles wat je wel en niet hebt en wat je contract en zo is. Blijkbaar kijk je daar weinig of nooit op maar kan soms wel belangrijk zijn om te weten wat je hebt. Dus zou zeggen check het via die weg dan weet je wat je voor abonnement hebt plus eventuele extra's.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes