24765
netweters
|
152526
antwoorden
|
20715
vragen
|
Klopt het dat de Boost formules aan 1Gbps standaard 20/2Mbps worden na eind oktober.Of na corona.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@robatoras 1 april vraag? 20/2 Mbps is pre historisch laag. Of begrijp ik de vraag niet goed?
Dat zijn de waarden van mijn TurboNet XL van 16 jaar geleden ... 😁
EDIT: @igvfer ik denk dat @robatoras de waarden voor smalband bedoelt, dus als je uw FUP pakket opgesoupeerd hebt ...
De topic is duidelijk 'Smalband boost formule 1000/40Mbps'
Na corona wordt het terug 10/1 smalband tussen 12 en 24 uur als de 750GB is opsoupeerd
Mijn vraag was zou de formule met boost naar 1Gbps de smalband kunnen blijven op 20/2Mbps na corona,zoals vandaag.Wij hebben ook meebetaald aan de grote netwerf + we betalen 15 euro extra voor boost.Voor mij dient deze hoge snelheid voor mijn grote Back_ups.
@Steven-E Dan zal het nog wel 'n paar jaar duren,eens corona is overwonnen.
@Steven-E schreef:Ik vermoed wel dat 20/2 zal vlijven, maar dit kan enkel door Telenet bevestigd worden, na Corona wellicht.
Dat is dan pas ten vroegste over enkele jaren als men ziet dat men meer dan één keer covit19 kan hebben.
20/2 dl & ul lijkt mij wel fair
speedboost gebruiker betaald al wat extra, lijkt mij ook weinig impact te hebben voor het net
Ben ik nu de enige die niets van deze (zinloze) topic begrijp?
Zolang Telenet de (tijdelijke) Corona maatregelen verlengt, blijven de huidige uitzonderingen toch van kracht:
Voorlopig al verlengd tot 31 oktober: https://www.netweters.be/t5/Lounge/SamenErdoor-extra-vast-internet-tot-eind-oktober/m-p/103006#M2374
@Ex-NetweterJe bent niet de enige hoor. Zinloos om nu al te speculeren wat Telenet in de toekomst gaat doen. En wie doet er nu meer dan 1 TB backup aan NIEUWE data naar de cloud, elke maand. Dan heb ik toch mijn vragen over de instellingen van die back up. Maar wie ben ik om daar over te oordelen.
@igvfer ik vraag wat die back ups in godsnaam kunnen zijn. Heb wel al paar keer gelezen dat @robatoras vaak “voor de fun” (uit verveling, neem ik aan) gigantische test bestanden op het net pompt voor God weet welke reden.
@m-jan20 Waarom levert Telenet 1Gbps aan particulieren,waarom niet alleen aan business? leg me dat eens uit.
En TB's verzetten met testbestanden is mijn antwoord op ,dat velen menen te denken,na 750GB op smalband,en dat het dan stopt,lol😅
Een bepaald forum staat er rood van.
@m-jan20 Voor de fun heb je ook met snelle auto's🚕Het wordt toch maar gekocht.
Een legitieme vraag vind ik, want Telenet zou wel eens vervroegd met de melding kunnen komen dat 20/2 blijft, los van Corona. Een sluitend antwoord hierop zal echter enkel Telenet zelf kunnen geven.
Voor welke doeleinden hij zijn internetverbinding gebruikt, daar hoeft @robatoras imho geen verantwoording voor af te leggen.