Beantwoorden
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Smalband boost formule 1000/40Mbps

@Suzy

Klopt het dat de Boost formules aan 1Gbps standaard 20/2Mbps worden na eind oktober.Of na corona.

0 Likes
15 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Smalband boost formule 1000/40Mbps

@robatoras  1 april vraag? 20/2 Mbps is pre historisch laag. Of begrijp ik de vraag niet goed?



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Smalband boost formule 1000/40Mbps

Dat zijn de waarden van mijn TurboNet XL van 16 jaar geleden ... 😁

 

EDIT: @igvfer  ik denk dat @robatoras de waarden voor smalband bedoelt, dus als je uw FUP pakket opgesoupeerd hebt ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Smalband boost formule 1000/40Mbps

De topic is duidelijk 'Smalband boost formule 1000/40Mbps'

Na corona wordt het terug 10/1 smalband tussen 12 en 24 uur als de 750GB is opsoupeerd

Mijn vraag was zou de formule met boost naar 1Gbps de smalband kunnen blijven op 20/2Mbps na corona,zoals vandaag.Wij hebben ook meebetaald aan de grote netwerf + we betalen 15 euro extra voor boost.Voor mij dient deze hoge snelheid voor mijn grote Back_ups.

 

 

0 Likes
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Smalband boost formule 1000/40Mbps

Ik vermoed wel dat 20/2 zal vlijven, maar dit kan enkel door Telenet bevestigd worden, na Corona wellicht.


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Smalband boost formule 1000/40Mbps

@Steven-E Dan zal het nog wel 'n paar jaar duren,eens corona is overwonnen.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Smalband boost formule 1000/40Mbps


@Steven-E  schreef:

Ik vermoed wel dat 20/2 zal vlijven, maar dit kan enkel door Telenet bevestigd worden, na Corona wellicht.


Dat is dan pas ten vroegste over enkele jaren als men ziet dat men meer dan één keer covit19 kan hebben.

0 Likes
Cru
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 469
WOW! De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

Smalband boost formule 1000/40Mbps

20/2 dl & ul lijkt mij wel fair

speedboost gebruiker betaald al wat extra, lijkt mij ook weinig impact te hebben voor het net 

m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Smalband boost formule 1000/40Mbps

Ik ben vooral benieuw naar de nieuwe piek- en daluren...


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Smalband boost formule 1000/40Mbps

Ben ik nu de enige die niets van deze (zinloze) topic begrijp?

  1. speculeren over het "einde" van Corona is volledig zinloos, we zijn nog niet eens op de piek van de 2de golf 😫.
  2. er is al een aparte topic met alle info over #SamenErdoor. Als je nog vragen hebt hierover kan je toch de bestaande topic gebruiken:  https://www.netweters.be/t5/Lounge/Extra-info-over-SamenErdoor/m-p/88463#M1877
  3. Last but not least: dit heeft toch niets met de speed boost formule 1000/40Mbs te maken?

 

Zolang Telenet de (tijdelijke) Corona maatregelen verlengt, blijven de huidige uitzonderingen toch van kracht:

  1. Voor de FUP klanten zijn de daluren uitgebreid naar 00.00-17.00 (in plaats van 00.00-12.00).
  2. Smallband snelheid (tijdens piekuren) wordt voor alle FUP klanten verhoogd van 10/1 mbps naar 20/2 mpbs. Met of zonder speed boost maakt toch geen verschil?
  3. Voor de klanten met een volume limiet wordt het volume maar voor de helft meegeteld (met andere woorden: tijdens daluren tellen de volumes voor 25%, buiten de daluren voor 50%).

Voorlopig al verlengd tot 31 oktober: https://www.netweters.be/t5/Lounge/SamenErdoor-extra-vast-internet-tot-eind-oktober/m-p/103006#M2374

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Smalband boost formule 1000/40Mbps

@Ex-NetweterJe bent niet de enige hoor. Zinloos om nu al te speculeren wat Telenet in de toekomst gaat doen. En wie doet er nu meer dan 1 TB backup aan NIEUWE data naar de cloud, elke maand. Dan heb ik toch mijn vragen over de instellingen van die back up. Maar wie ben ik om daar over te oordelen.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Smalband boost formule 1000/40Mbps

@igvfer ik vraag wat die back ups in godsnaam kunnen zijn. Heb wel al paar keer gelezen dat @robatoras vaak “voor de fun” (uit verveling, neem ik aan) gigantische test bestanden op het net pompt voor God weet welke reden. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Smalband boost formule 1000/40Mbps

@m-jan20 Waarom levert Telenet 1Gbps aan particulieren,waarom niet alleen aan business? leg me dat eens uit.

En TB's verzetten met testbestanden is mijn antwoord op ,dat velen menen te denken,na 750GB op smalband,en dat het dan stopt,lol😅

Een bepaald forum staat er rood van.

@m-jan20 Voor de fun heb je ook met snelle auto's🚕Het wordt toch maar gekocht.

0 Likes
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Smalband boost formule 1000/40Mbps

Een legitieme vraag vind ik, want Telenet zou wel eens vervroegd met de melding kunnen komen dat 20/2 blijft, los van Corona.  Een sluitend antwoord hierop zal echter enkel Telenet zelf kunnen geven.

 

Voor welke doeleinden hij zijn internetverbinding gebruikt, daar hoeft @robatoras imho geen verantwoording voor af te leggen.


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Smalband boost formule 1000/40Mbps

Niemand moet verantwoording afleggen voor wat hij/zij doet met een service waarvoor hij/zij betaalt hoor 😉 vroeg het mij gewoon af


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes