|
26.475
netweters
|
164.623
antwoorden
|
|
22.102
vragen
|
Zoals zovelen ben ik verplicht om TV+internet te nemen bij Telenet indien ik verder oa terugkijktv wens te gebruiken. Ik zie dat het financieel interessant is om ook mijn vaste telefonie in het telenet bundel te steken. Maar voor email gebruik ik scarlet en ik kan daar voorlopig niet onderuit door oa beroepsredenen.
Ik heb gezien dat daar in 2017 al een vraag over liep maar intussen zijn we 9 jaar en talrijke updates van hard en software verder.
Heeft iemand ervaring met het aansluiten van de scarlet-modem op het telenet netwerk ?
Dank alvast voor de antwoorden.
@guyremgabdel Telenet en Scarlett gebruiken 2 verschillende systemen die niet combineerbaar zijn, dus vrees ervoor.
Eenvoudige keuze lijkt me. Scarlet Trio met internet, televisie en vaste lijn kost 45 euro per maand.
Hetzelfde bij Telenet kost 78 euro per maand.
@Slimmen Wel minder zenders dan bij Telenet, er moet ergens een verschil zitten op de prijs.
niet enkel kijken naar de prijs, ook de verschillen nader bekijken, zijn de telefoon opties ook dezelfde.
De vraag is niet "waar zit het verschil in prijs" maar ... verantwoordt het prijsverschil de meerkost voor wat ik nodig heb.
Waarom meer betalen omdat er 100 zenders meer zijn (waar ik niet naar kijk), of voor een telefoonoptie die ik niet gebruik?
Mensen betalen graag meer als daar iets tegenover staat, maar niet meer voor de luxe die ze niet nodig hebben, toch?
@flip1953 Vergelijken en niet enkel naar de prijs kijken is ook beter, want stel dat je moet bijbetalen voor naar buitenland te bellen en de andere heeft dit in het pakket (als je af en toe naar het buitenland moet bellen) dan is die meerkost wel van toepassing.
niet enkel de prijs telt.