24748
netweters
|
152283
antwoorden
|
20688
vragen
|
Sinds vandaag werkt de terugkijk tv niet meer. Ik kan wel programma's van gisteren en vroeger opvragen maar die van vandaag niet. De stekker al uitgetrokken en opnieuw ingestoken, maar het blijft zoals het is. Op de gsm lukt het wel, maar het swipen naar tv lukt dan ook weer niet.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik wist niet waar je het over hebt. Met de Digibox kun je toch niet opnemen? Maar blijkbaar is er sinds januari ook een TV Box.
Ik had wel graag geweten wat precies het probleem is. Is er iets veranderd aan de systeemsoftware of hoe dat ook heet, waardoor x aantal bestanden opeens "gecorrumpeerd" zijn of zo? Want menselijk falen komt voor, maar ook de techniek is niet almachtig, niet waar?
Het enige dat de digibox en de tv-box gemeen hebben is het stukje naam: box.
Het is een totaal ander toestel en het werkt ook totaal anders.
Kijk eens op volgende plaats: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/ontdek-de-telenet-tv-box/
Als er zich problemen voordoen op het digicorder/digibox platform hoeft dat helemaal geen probleem te zijn op het tv-box platform. Ook de apps horende bij het ene kunnen niet meer gebruikt worden op het andere systeem. Je kan ook geen mix maken als klant: je kiest voor het ene of het andere.
Ik wens je veel leesgenot bij het uitzoeken van de verschillen. Gelijkenissen kan je beter niet zoeken.
Nog een belangrijk verschil: waar de digicorder weinig deed over het internet gaat de tv-box alleen live tv tonen over de kabel. Alle andere dingen gebeuren over het internet. Dus ook opnames bekijken en daar kan wel eens iets misgaan.
Ik kan nog altijd niet terugkijken. Is het terugkijken met een Play-abonnement misschien toch niet helemaal opgelost? Ik heb digicorder en digibox.
Hey @KJD , ondertussen hebben onze collega's dit kunnen oplossen. Helaas is het hierdoor niet meer mogelijk om programma's te bekijken vanaf 25 juli tot en met 01 augustus voor 6u. De programma's nadien kan je wel terug kijken. Onze excuses voor het ongemak.
Als die moeilijkheden zich nog altijd voordoen lijkt het me het beste dat je contact neemt met de klantendienst.
De klantendienst kan dan alles testen en eventueel herstarten.