Beantwoorden
rainbowniagara
Experienced Weetjesweter
On a roll... Dat loopt vlotjes. A born reader! Handje vol!

Tot hoelang werkt de oude digicorder?

Hoi, ik heb een bericht gekregen van Telenet om mijn digicorder om te ruilen naar een tv box. Heeft er iemand een idee hoelang ik mijn digicorder nog zou kunnen gebruiken? Er stond namelijk in de mail dat ze dit niet lang meer zouden ondersteunen? Enerzijds heb ik weinig zin om over te schakelen en anderzijds staat mijn digicorder voor 96% vol met opnames die ik nog moet bekijken. Mijn moeder kan met moeite een digicorder bedienen door haar leeftijd. Zij kan heel moeilijk met die dingen werken . daarom sta ik huiverachtig tegen een tv box . Ook hebben we regelmatig storingen met het internetsignaal ondanks een nieuwe modem. Bedankt alvast

30 reacties
janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! MVP, Most Valuable Poster! Jij alziend oog. ;-)

Tot hoelang werkt de oude digicorder?

Voor de afschaffing van de analoge tv dacht ik ook dat het simpel was. Ik heb toen vastgesteld dat ik mij vergiste. Als je er alle dagen naast kunt staan, dan misschien. Met wat ik vastgesteld heb gen ik voor een bepaalde populatie zeer pessimistisch. Er wordt al eens op een verkeerde toets gedrukt en dan is het grote paniek.