Beantwoorden
ajf
Experienced Beetjesweter
Berichten: 18
Happy New Year! Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Mooi, mooi!

Tv kanalen zonder decoder

Ik ben op zoek naar de tv kanalen die je kunt ontvangen, wanneer je de tv decoder terugstuurd. Iemand die mij kan verrtellen welk abo nement dit is en welke zenders er dan aangeboden worden via de app?

De website is nml erg onduidelijk hierover

Dank.

0 Likes
9 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Tv kanalen zonder decoder

@ajf 

Bedoel je tv Flow app ? 

Dan dien je wel over te gaan naar One of OneUp om van tv flow te kunnen genieten. Heb je nu dus nog een ouder abonnement dien je dus eerst die overstap te maken. 

 

De zenders die erin zitten zijn er niet veel. Wat op de site staat is duidelijk lijkt me maar het zijn deze zenders die erbij zitten :

 

Schermafbeelding 2022-04-10 om 17.20.03.png
 
Tv flow is dan € 9,50 per maand en dan kan je kijken via de app. 

  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
ajf
Experienced Beetjesweter
Berichten: 18
Happy New Year! Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Mooi, mooi!

Tv kanalen zonder decoder

Ok, dank. De helft van die logo's zegt  mij niets, voor mij is het dus onduidelijk. Geen idee wat P4 of P5 is. Eclips lijkt wel te ontbreken.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Tv kanalen zonder decoder

@ajf 

Ja niet elke zender zit erin dat is iets ook wat niet voor dat geld haalbaar gaat zijn. Dan kan je net zo goed de tv box pakken en heb je wel alle zenders tot je beschikking. 

 

P4 en P5 dat is Play 4 en Play 5 en je hebt ook Play 6 erbij. En de zender Eclips zit er idd niet bij. 

 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Tv kanalen zonder decoder

14 zenders

 

  • Canvas
  • Eén
  • Ketnet
  • Play | Play 4, Play 5, Play 6, Play 7
  • Play sports open
  • VTM | VTM 2, VTM 3, VTM 4, VTM kids, VTM gold

https://www2.telenet.be/residential/nl/producten/internet-tv/abonnementen/

 

0 Likes
flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1574
Champagne, lezer van het jaar! Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

Tv kanalen zonder decoder


@ajf  schreef:

Ik ben op zoek naar de tv kanalen die je kunt ontvangen, wanneer je de tv decoder terugstuurt. Iemand die mij kan vertellen welk abo nement dit is en welke zenders er dan aangeboden worden via de app?


Als je blijft betalen voor een kabelabonnement (zelfs zonder decoder), en je hebt internet van Telenet, dan kan je de Yello TV App gebruiken.

Hier zijn de meeste zenders te bekijken (veel meer dan met de Flow TV App).

luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Tv kanalen zonder decoder

Yello TV App werkt met digibox of digicorder en tv met kaartje

flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1574
Champagne, lezer van het jaar! Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

Tv kanalen zonder decoder


@luc55  schreef:

Yello TV App werkt met digibox of digicorder en tv met kaartje


... als je ook internet van Telenet hebt.

Ik heb een kabelabonnement en 4 kaartjes ... maar geen toegang tot Yellow TV 😕

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Tv kanalen zonder decoder

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Tv kanalen zonder decoder

@ajf 

Het terugsturen van de tv decoder is één zaak. Opzeggen van een dienst is een andere zaak. Dit wil zeggen dat je dezelfde kanalen blijft ontvangen als je de decoder terugstuurd. Je ontvangt ze maar om ze te zien heb je een decoder nodig. De kleinste decoder is het product dat Telenet aanbied onder de naam 'TV met een kaartje' en dat een CI+ is. Je tv moet CI+ ondersteunen om dat te kunnen gebruiken.

Wens je een beter antwoord, dan moet je zelf meer info geven: welke abonnement heb je en wat begrijp je onder decoder terugsturen, bedoel je daarmee enkel het feiet van die terug te sturen of begrijp je daaronder dat je die diens (dat abonnement) opzegt.