Beantwoorden
pollerita
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party!

Tv met kaartje verbinden met TV-box

Hallo allemaal. 

Tv met Ci module lukt  toch niet meer met de allernieuwste digicorder . Je moet  toch de kabel insteken in de digicorder, anders heb je geen beeld meer maar er toch geen verbinding voorzien naar naar de tv? Dus geen out, alleen maar 1 in. 

 

Grts

 

Titel gewijzigd door Daan (mod) | Vorige titel: Tv met kaartje

 

Tags (1)
0 Likes
17 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5203
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Tv met kaartje verbinden met TV-box

@m-jan20 

Het is mijn Digicorder, geen gehuurd toestel, noch deel van een bundel. Ik kan gelijktijdig 1 programma opnemen op mijn tv, 2 programma's opnemen op de Digicorder en ten slotte een vierde programma van de Digicorder op mijn tv kijken. 

 

Zoals je hebt kunnen lezen is het opnemen  via de tv niet zo comfortabel en handig. Dus om iets op te nemen gebruik ik mijn Digicorder.

 

Wat kan ik aanvangen met 8 opnames tegelijk? Opnemen is geen doel, enkel een middel. Een dag telt 24 uur en daarvan is wil ik slechts een fractie besteden aan het kijken naar bewegend beeld.

 

Het signaal naar de tv gaat slechts in één richting.

 

Stroomverbruik: wie het kleine niet eert is het grote niet weerd.

 

Eerlijk gezegd: zeker voor de duurdere tv's, de prijs van de tuner is verwaarloosbaar ten opzichte van de rest.

 

Uw vraag is inderdaad maar een vraag, toch stel ik vast dat mijn antwoord mij verplicht om een zekere verantwoording te geven. Hiermee heb ik niet gezegd dat je me vraagt me te verantwoorden. Als ik het zo begrepen had, had ik niet meer geregeerd.

 

 

 

 

 

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Tv met kaartje verbinden met TV-box


@janne_man  schreef:

...

3. Privacy. Het gaat niemand aan naar wat ik kijk. Als men mij vraagt om mee te doen met een enquette dan kan ik vrij beslissen of ik het al dan niet doe. Welk info Telenet verzamelt van wat ik doe met de Digicorder heb ik het rieken naar. Ik vertrouw Telenet dat ze geen 'privé gegevens verzamelen, maar ze verzamelen wel meta data. De tijd dat een aantal geselecteerde personen een papiertje invulden om te vermelden van wanneer tot wanneer ze naar een zender keken is al lang voorbij. Telenet weet exact hoeveel mensen via Digicorder, Digibox en TV-Box naar een bepaalde uitzending keken, volledig, rechtstreek, later dan het begin begonnen te kijken, vroeger afhaken, ... Welke ander info ze hierbij verzamelen weet ik niet. Wat goed mogelijk is: het type gemeente, wat soort wijk ... en nog veel vijven en zessen. Deze informatie op zich stoort stoort niet. Wat wordt ermee gedaan, wat wordt met wat gekoppeld. Het is reeds lang geweten dat de koppeling van diverse data zonder persoonsgegevens uiteindelijk kunnen  leiden naar één persoon. 

...


@janne_man je kan zelf je privacy niveau bij Telenet aanpassen via Mijn Telenet. In dit artikel vind je meer informatie over de verschillende niveaus. Voor jou lijkt het niveau 'algemeen' mij het best passend, aangezien je zo weinig mogelijk info met Telenet wil delen. Enige dat je dan eventueel zelf nog moet uitschakelen zijn de aanbevelingen voor films/series op je digicorder zelf via de instellingen. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5203
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Tv met kaartje verbinden met TV-box

Dank u @Suzy Wees maar gerust, sinds de eerste dag dat Telenet een aantal jaren geleden de verschillende privacy niveaus invoerde, heb ik dit gewijzigd in de strengste. Wat cookies betreft maak ik mijn leven ook iets minder comfortabel door maximaal cookies te bannen. Je moet tenslotte wat over hebben voor je principes.😀