24750
netweters
|
152322
antwoorden
|
20691
vragen
|
de uitschakeling van de analoge radio word even uitgesteld tot nadere info wegens het corona virus,
dus de kabel radio luisteraars kunnen nog even verder luisteren tot nader bericht.
@m-jan20 schreef:@StefaanH zou niet snappen waarom dit not done zou zijn... Ook niet een van mijn dagelijkse bezigheden, want dat zou onbegonnen werk zijn 😂
Omdat ge meestal niet (om niet te zeggen nooit) weet wie die andere persoon is. Misschien heeft die wel dyslexie of is door omstandigheden niet lang naar school geweest. En zo zijn er nog omstandigheden. Laat die mensen in hun waardigheid.
Dt fouten kan ik nog wel verdragen, maar ik let er wel op ook voor mezelf. En een West Vlaming die niet weet hoe wanneer hij hans of gans moet schrijven en geel of heel, die wil ik ook nog vergeven. 😂. Dat is een genetische afwijking.
We zijn aan het afwijken.
Welke vraag?
Spelling: we zijn serieus off topic, maar al bij al vind ik wat ik hier lees nogal meevallen...
Ik heb de indruk dat andere forums (fora) het heeél wat slechter doen, om maar niet te spreken over die bij onze Noorderburen.