Beantwoorden
Marjan60
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Verhuisafspraak niet ingepland? Hoe controleren?

Vorige dinsdag zou de technieker komen om de verhuis te regelen. Half 2 sms dat hij onderweg was. Dan radiostilte. Zelf gebeld, afspraak was in wacht gezet. Waarom??? Hoe lang??? Men zou woensdag om 9 uur bellen met update. Geen telefoon ontvangen. Zelf gebeld, 4 verschillende personen aan de lijn gehad, meer dan een uur aan de telefoon gehangen. Men zou er mij vrijdag, vandaag dus, tussen zetten. Geen verder bericht of bevestiging. Tegelijkertijd via WhatsApp gecommuniceerd. Vanmorgen zelf maar weer terug gebeld. Afspraak staat op 14 september. Ik ben zelfstandige, werk van thuis, dus 3 weken inkomsten verloren. Hoe kan dit??? Wie kan er helpen aub? 

Titel gewijzigd door Frederik (mod) | Vorige titel: Verhuis

Tags (1)
0 Likes
7 reacties
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1129
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Verhuisafspraak niet ingepland? Hoe controleren?

Oei, dat is vervelend.

Helaas is dit een klantenforum, dus kan er hier niet veel gedaan worden aan jouw probleem en zal je hiervoor toch bij de klantendienst moeten zijn.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Verhuisafspraak niet ingepland? Hoe controleren?


@Marjan60  schreef:

Ik ben zelfstandige, werk van thuis, dus 3 weken inkomsten verloren. Hoe kan dit??? Wie kan er helpen aub? 


Als je inkomen afhangt van een functionerende internetverbinding moet je sowieso een backup-oplossing voorzien! Bij een professioneel (duurder) internetabonnement is er een bepaald service level en backupverbinding voorzien. Bij een consumentenabonnement niet, in dat geval zijn twee afzonderlijke (goedkope) abonnementen bij twee verschillende operatoren op twee verschillende telecomnetwerken aan te raden