Beantwoorden
rverbiest
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party! Pageturner!

Vertraging op live tv bij digitale tv van Telenet

Geachte,

 

              Hoe komt het dat er bij live uitzendingen altijd een vertraging van het uitzenden van de beelden zich voordoet tegenover bij andere providers. Kan je mij met dit probleem helpen. Dank bij voorbaat.

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Vertraging digitale tv

0 Likes
7 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Vertraging op live tv bij digitale tv van Telenet

@rverbiest 

En op welke manier kijk je dan digitale tv ? Is dat via een digicorder een tv box of een digibox of een CI+ module ? Of kijk je via Yello tv of Telenettv.be of de app ervan? 

 

Want ik gebruik thuis een tv box en heb geen enkele vertraging op de beelden. Ook via de telenettv app of telenettv.be heb ik geen enkele vertraging. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Vertraging op live tv bij digitale tv van Telenet

@rverbiest wat je beschrijft is geen probleem, maar inherent aan digitale TV.

Hier een uitgebreide uitleg, wel op z'n Hollands 🙂 https://www.frankwatching.com/archive/2008/06/15/later-juichen-dankzij-digitale-televisie/


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Vertraging op live tv bij digitale tv van Telenet

bij voetbal heb je dit veel

toen de Belgen speelde was dit zeer duidelijk (30sec later riepen de buren goal)

via internet is vertraging .

op franse tv 2 sec +- meer vertraging

tegen vlaamse

wat wel opviel dat de box een 1 sec later was dan tv met kaartje bijna geen verschil dus

voeger op de camping was wel straf bijna 2 min later via antenne tv

het grappige was je krijgt een bericht op je telefoon met de goal die je ziet juist op beeld

 

 

 

0 Likes
Ex-Netweter
 

Vertraging op live tv bij digitale tv van Telenet

@rverbiest 

Als je Live kijkt op je TV via Digibox, Digicorder, TV-box, C+ kaartje of compact signaal dan zit daar nauwelijks vertraging op. Kijk je via andere media, de app of de website dan is het normaal dat daar vertraging op zit! De vertraging hangt dan van verschillende dingen af: de snelheid van je verbinding, de snelheid van het apparaat waarop je kijkt enz.

0 Likes
flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1574
Champagne, lezer van het jaar! Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

Vertraging op live tv bij digitale tv van Telenet


@rverbiest  schreef:

Kan je mij met dit probleem helpen. Dank bij voorbaat.


Waarom vind je dat een "probleem" ???

0 Likes
rverbiest
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party! Pageturner!

Vertraging op live tv bij digitale tv van Telenet

Geachte Patrick,

 

                          Kijk digitale tv via digicorder en dit geeft een vertraging bij de beelden. Gisteren belde ik met mijn zuster en die was net als ik naar het snooker aan het kijken op Eurosport en bij haar was de bal al gepot en bij mij moest hij nog afstoten.

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Vertraging op live tv bij digitale tv van Telenet

 kijkt ze via internet eurosport live zit een verschil op

dat hadden we al gemerkt ,

zoals op bbc 2 heb je dit ook

0 Likes