Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Wanneer komt die nieuwe decoder?

Ik ben hier nieuw, Nick, 17 Jaar.

Maar hier mijn vraag: Wanneer komt die nieuwe decoder eigenlijk?
Ik heb het over deze decoder:

 
virgin-v6.jpg

Hier is dan misschin geen 4K televisie, maar de mogelijkheid tot 6 programmas tegelijk zou hier enorm handig zijn. Ook zie ik in teaserfilmpje de mogelijkheid tot YouTube, Netflix en meer
(video: https://www.youtube.com/watch?v=1ST_FYMUSxU)

0 Likes
178 reacties
leeuw1
Freshman Meerweter
Berichten: 75
Al 25 duimen! Goed bezig! O dierbaar België.. Say what?!

Wanneer komt die nieuwe decoder?

technieker is vertrokken en op het eerste zicht werkt de tv box normaal : alleen nieuwe HDMI kabel, een die 4k kan doorgeven, de vorige kon dit niet

natte2
Professional Meerweter
Berichten: 125
BINGO! De volle 100! Goed bezig! Say what?!

Wanneer komt die nieuwe decoder?

Dag suzy ik heb al heel veel jaren telenet tv en geef zelfs instructies en tips aan jullie installateurs mee ivm plaatsen decoders. ik zou ook graag eens de nieuwe box willen testen aub. ik val altijd uit de boot en vind dat jammer. ik hoor dat je nog 20.000 klanten zoekt om verder te testen. zou ik aub mogen meedoen. ik heb alles van telenet wat je maar kan indenken. mvg. 

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Wanneer komt die nieuwe decoder?


@natte2@  schreef:

Dag suzy ik heb al heel veel jaren telenet tv en geef zelfs instructies en tips aan jullie installateurs mee ivm plaatsen decoders. ik zou ook graag eens de nieuwe box willen testen aub. ik val altijd uit de boot en vind dat jammer. ik hoor dat je nog 20.000 klanten zoekt om verder te testen. zou ik aub mogen meedoen. ik heb alles van telenet wat je maar kan indenken. mvg. 


Ik weet niet waar je dat van die 20.000 extra testers haalt, maar er komen géén nieuwe testers bij. Dat is al duidelijk en meer dan één keer gezegd geweest.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
natte2
Professional Meerweter
Berichten: 125
BINGO! De volle 100! Goed bezig! Say what?!

Wanneer komt die nieuwe decoder?

ok jammer fake news waarschijnlijk. nemen jullie mij dan op in toekomstige testerdatabanken aub merci

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Wanneer komt die nieuwe decoder?

Bij een volgende test zal Telenet wellicht zoals nu op voorhand vragen om je in te schrijven en daaruit (een deel) kandidaten kiezen. Ik denk niet dat er een permanente database is.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Wanneer komt die nieuwe decoder?

Ah ja...
En waar heb ik ... oh, zo toevallig ... dit vandaan?!

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/de-nieuwe-telenet-tv-box--test-hem-nu-

 

Die geweldige klantendienst van jullie op messenger stuurde me.
Ssst... Ik weet van niks

waterrat1978
Freshman Meerweter
Berichten: 92
Full speed writing! De vlam zit erin. Goed bezig! Say what?!

Wanneer komt die nieuwe decoder?

geen harde schijf op de decorder?

hoelang zal je je opnames dan kunnen behoudenn op de cloud?bij proximus is dat 60 dagen,en daar had ik toen het technisch probleem dat sommige gewiste opnames zelfs terugkeerden(en ik dus moest beginnen met pen opschrijven,welke opnames ik al had bekeken).proximus had toen technische problemen met opnames in de cloud,daarom vertrouw ik die cloud niet zomaar.

 

hoelang zal je je huidige decorder kunnen behouden,die met harde schijf?ik huur mijn digicorder,maar men zegt dat je je decorder minimum 5 jaar mag blijven gebruiken.

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Wanneer komt die nieuwe decoder?

Nu zou ik mij nog geen zorgen maken. De nieuwe decoder zal vermoedelijk maar begin 2019 beschikbaar komen voor het grote publiek. Al of niet met harde schijf. De huidige digicorder zal dan ook niet in het eerste jaar volledig van de markt gehaald worden. Dat van die 5 jaar dat je gehoord hebt speelt alleen maar voor gekochte digicorders/boxen. Dat was ze een regeling die ze getroffen hebben bij de overgang van sd-corder naar hd-corder. Het kwam erop neer dat je, als je een gekochte corder had van minder dan 5 jaar, en die ging defect of de software werd niet meer ondersteund, je gratis een digicorder in bruikleen kreeg voor de resterende periode.  Bovendien de standaard HD die nu aangeboden wordt zal nog wel een tijdje aangeboden worden. Er zijn nog maar weinig zenders klaar voor 4K.

Wees gerust, je zal ruim op tijd verwittigd worden door Telenet.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Wanneer komt die nieuwe decoder?

@Ex-Netweter, je bent me voor! Ik wilde dit vandaag op De Netweters aankondigen. 😉

 

Iedereen die nog interesse heeft om te testen, er is info over de volgende testfase. 
Lees zeker mijn aankondiging erover even. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Wanneer komt die nieuwe decoder?

Sorry suzy!

 

Eigenlijk komt het dankzij Jordy van de klantendienst!

Wanneer komt die nieuwe decoder?

ahh, daar hebben we het weer...
The Cloud...

Onbetrouwbaar en NOOIT DOEN!
Het slechtste ding ooit.

0 Likes

Wanneer komt die nieuwe decoder?

Hier, een beetje humor tussendoor...

DjlTu5xX4AEhb-K.jpg

 

Boris1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
YEAH! CAPSLOCK DAY! Leesbeest! Leesclubje starten? It's your fifth party!

Wanneer komt die nieuwe decoder?

Dat vragen mijn ouders zich ook af als zogenaamde TESTERs... Al 2 keer werd de afspraak op de dag zelf geanulleerd wegens gebrek aan toestellen. Die hebben daar hun hele planning op afgestemd !

Is niet meer grappig ...

0 Likes
francis50
Freshman Veelweter
Berichten: 206
Full speed writing! Even demarreren... Topicvreter! Warming up?

Wanneer komt die nieuwe decoder?

Ik zou de cloud ook afraden, je kan er veel op plaatsen maar ik gebruik het zowiezo niet, dus liever geen cloud.

0 Likes
Boris1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
YEAH! CAPSLOCK DAY! Leesbeest! Leesclubje starten? It's your fifth party!

Wanneer komt die nieuwe decoder?

Het is dan toch gelukt!

Ze vinden het een geweldig vernieuwend en handig toestel.

Vooral de spraakherkenning en de eenvoudige bediening.

0 Likes