24748
netweters
|
152264
antwoorden
|
20686
vragen
|
Ik ben hier nieuw, Nick, 17 Jaar.
Maar hier mijn vraag: Wanneer komt die nieuwe decoder eigenlijk?
Ik heb het over deze decoder:
Hier is dan misschin geen 4K televisie, maar de mogelijkheid tot 6 programmas tegelijk zou hier enorm handig zijn. Ook zie ik in teaserfilmpje de mogelijkheid tot YouTube, Netflix en meer
(video: https://www.youtube.com/watch?v=1ST_FYMUSxU)
Opgelost! Ga naar oplossing.
Nauwelijks iets meer is volgens uw berekening toch 30%. En zelf berekenen kan je ook overlaten aan de TV-box. Als je naar opnames gaat en je vraagt de lijst geeft hij dat links boven op je scherm aan.
Groeten
@waterrat 200u lijkt me toch ook ruim voldoende 😮 of ben jij zo iemand die zoveel mogelijk wil opnemen, waar je uiteindelijk de helft toch niet van bekijkt? 😏 Anyway, ff m'n laatste ervaringen met de tvbox toelichten. Alles loopt en kijkt vlotjes, het enige issue dat ik blijf hebben is dat Netflix content in HDR vreemd en slecht beeld blijft geven, dus enkel HDR, al de rest, HD en ook 4K is perfect beeld. Navigeren door tvgids en tvtheek, verderkijken, ontdek...loopt vlotjes, ook geen errors meer tijdens het kijken.
Nog steeds 720p (1080i) ; of eindelijk 1080p mogelijk met de nieuwe DigiBox?
@Ex-Netweter : je kan kiezen tussen o.a. automatisch, 1080p, 1080i, 720p en als je een UHD-tv hebt zelfs voor 4K. Momenteel is 4K echter enkel maar beschikbaar via YouTube en Netflix aangezien er nog geen UHD-kanalen zijn te vinden op de TV Box.
Zijn er zenders (digitale TV) die ook effectief in 1080p uitzenden?
@Ex-Netweter
Ja, slechts een paar.
aan louishufk
er zal inderdaad wel 30% opnameruimte bijkomen op de nieuwe tv-box,in tegenstelling tot de huidige digicorder.maar je zal opnames niet meer voor onbeperkte tijd kunnen bewaren(weet ik,5 jaar).en ik weet dat als je tv-box kapot gaat,je opnames niet meer verloren zullen zijn.en ja,ik neem inderdaad zeer veel op,en zeer intensief.ik maak meer gebruik van mijn opnames,dan van gewoon tv kijken of play.
Het zal waarschijnlijk ook wel niet de bedoeling zijn om alles meer dan 5 jaar te bewaren. En als je al eens iets langer dan 5 jaar wilt houden, tegen die tijd hebben ze dat al 20 keer heruitgezonden en kan je je opnames vernieuwen. Wij kijken hier eveneens meer naar opgenomen spul dan life.
Groeten
ik heb op mijn digicorder nog opnames staan van in 2015.en er zijn zo van die opnames die je gewoon niet wil verwijderen,zoals bv belgie-brazilie van vorig jaar.
Het voorbeeld dat je aangeeft is waarschijnlijk wel iets dat ze geen 20 keer uitzenden. Daar ga jij wat pech hebben, nu bij een overstap, later elke 5 jaar.
Maar zoals een bekende Nederlandse voetballer ooit zei: elk nadeel heb zijn voordeel.
Groeten
ZIGGO in Nederland geeft met deze box 400GB opslagruimte...
Jammer dat het hier slechts 200 uur is. We zullen het ermee moeten doen
Groeten
@janne_man op telenet is er geen enkele zender die in 1080p uitzend, is bijna allemaal 1080i of 720p of zelf 960x1080i (Xite HD) en 704x576i 😉
er bestaan zenders die in 1080p uitzenden, maar die zitten niet in belgie 😉