Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Wanneer komt die nieuwe decoder?

Ik ben hier nieuw, Nick, 17 Jaar.

Maar hier mijn vraag: Wanneer komt die nieuwe decoder eigenlijk?
Ik heb het over deze decoder:

 
virgin-v6.jpg

Hier is dan misschin geen 4K televisie, maar de mogelijkheid tot 6 programmas tegelijk zou hier enorm handig zijn. Ook zie ik in teaserfilmpje de mogelijkheid tot YouTube, Netflix en meer
(video: https://www.youtube.com/watch?v=1ST_FYMUSxU)

0 Likes
178 reacties
JasperW
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
Jij bent af! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Wanneer komt die nieuwe decoder?

Wil ik ook wel mee testen,

vooral de mogelijkheid om meer dan 2 dingen te gelijk op te nemen zou echt handig zijn. Veelal willen wij thuis programma's opnemen die dan een kwartier ofzo overlappen en dat gaat dan niet... 

En als er dan ook nog eens WiFi zou zijn, dan zijn we ineens van het bekabelingsprobleem af. Ik mag in mijn appartement immers niet zomaar nieuwe kabels trekken.

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Wanneer komt die nieuwe decoder?


@JasperWschreef:

En als er dan ook nog eens WiFi zou zijn, dan zijn we ineens van het bekabelingsprobleem af. Ik mag in mijn appartement immers niet zomaar nieuwe kabels trekken.


Ik vind powerlines dan nog veel betrouwbaarder en bedrijfszekerder dan Wifi. Zeker in een appartementsomgeving  waar het meestal stikt van de wifi netwerken. Maar geen nood, iedereen kan dan hier terecht of uithuilen op de Netweters met zijn WiFiproblemen Smiley LOL



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
JasperW
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
Jij bent af! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Wanneer komt die nieuwe decoder?

Het probleem met die powerline adapters is dat nogal wat snelheids beperking hebben, zeker afhankelijk van welk stopcontact. Heb ik dan 200mbps internet, dat haal ik nooit via die powerline adapter. Ik ben al blij als ik een derde van die download snelheid haal via zo'n stopcontact. Bovendien waren die niet zo goedkoop bij aanschaf ook. Via WiFi daarentegen haal ik veel beter snelheden dan op sommige stopcontacten. Enfin, WiFi is inderdaad nu ook niet alles, in de slaapkamer is de ontvangst soms ook om te huilen, en onze buren hebben ook Telenet en mijn smartphone haalt soms betere snelheden via hun WiFree dan via ons eigen WiFi netwerk. Hahahaha. Maar 't is nog altijd allemaal sneller en performanter dan de concurrent dus ja...

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Wanneer komt die nieuwe decoder?

@Master-Magic @Wheng @mcasteels1 @StefaanDeRoeck @JasperW

Gisteren namiddag werden de uitnodigingen verstuurd naar Netweters en geïnteresseerde klanten die voldeden aan specifieke voorwaarden om mee te kunnen testen in deze testfase.

 

Heb je niets ontvangen en ben je er dus niet bij?
Geen zorgen, de kans bestaat nog steeds dat je wordt meegenomen in een volgende fase. Jouw gegevens blijven sowieso in de lijst staan van het project team dat deze testen organiseert. Meer informatie heb ik hierover helaas nog niet. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Angelo1985
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
Smile! O dierbaar België.. TV-box / TV-app / telenttv.be A born reader!

Wanneer komt die nieuwe decoder?

Ik zou ook wel de nieuwe digicorder willen testen, altijd geïnteresseerd in de nieuwste snufjes

0 Likes
Angelo1985
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
Smile! O dierbaar België.. TV-box / TV-app / telenttv.be A born reader!

Wanneer komt die nieuwe decoder?

Ook ben ik al meer dan 20 jaar een trouwe telenet klant.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Wanneer komt die nieuwe decoder?

@Angelo1985 bedankt voor je interesse! 😉

 

De huidige testfase zit volledig vol. Maar je kan zeker via de klantendienst (telefonisch, Facebook of Twitter) laten weten dat je graag zou willen mee testen. Jouw gegevens worden dan genoteerd en bijgehouden voor de volgende fasen, uiteraard zonder beloftes te maken dat je dan met zekerheid gaat kunnen mee testen. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
mcasteels1
Experienced Meerweter
Berichten: 84
Smile! Al 25 duimen! Goed bezig! Verander-je-wachtwoord-dag

Wanneer komt die nieuwe decoder?

Bedankt voor de feedback.  Ik zal de brievenbus in de gaten houden en hopen dat de postbode weeral niet de post ergens anders achterlaat.  En anders volgende keer beter 🙂

Ex-Netweter
 

Wanneer komt die nieuwe decoder?

Ik ben degene die dit topic heb opgestart. Ik ben degene die de vraag als eerste stelde, ik ben degene die me als eerste aansloot EN TOCH ZIT IK ER NIET IN. #pfff

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Wanneer komt die nieuwe decoder?

@Ex-Netweter, zoals ik eerder in de thread al aangaf zijn er voor deze testfase enkele specifieke voorwaarden om mee te kunnen testen. Als je er deze keer niet bij zit, worden je gegevens zeker bijgehouden voor een volgende fase. Dus ik zou de hoop zeker niet opgeven, de kans is er nog altijd dat je bij één van de eerste klanten zal zitten die van de nieuwe TV-box kan genieten. Alleen niet in deze testfase.

 

We zijn sowieso erg blij met je enthousiasme en het feit dat je dit topic gestart bent! 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Wanneer komt die nieuwe decoder?

Zet mij ook maar op de lijst...Ben niet meer "zo jong" maar dan heb je die ook in je testteam.Smiley Knipoog

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Wanneer komt die nieuwe decoder?

@Theo2, bedankt voor je interesse om mee te testen! 😉 Ik zie dat je al een hele tijd lid bent van De Netweters! In jouw situatie ben je al gescreend voor de bèta test. Als je afgelopen dinsdag geen e-mail hebt ontvangen, voldeed je helaas niet aan de voorwaarden voor deze testfase. 

 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Wanneer komt die nieuwe decoder?

Ik zal even een update voor iedereen plaatsen:

 

Alle Netweters die lid werden voor 16 maart 2017 werden al gescreend om mee te testen. Als je aan de voorwaarden om mee te kunnen testen voldeed, kreeg je afgelopen dinsdag namiddag (17/04) een e-mail om je hiervan op de hoogte te brengen. Let wel, het is nog niet 100% zeker dat je zal mee testen. Een finale selectie wordt begin mei gemaakt, waarna je nog een bevestigingsmail zal ontvangen. Kreeg je afgelopen dinsdag geen uitnodigingsmail? Dan voldeed je niet aan de voorwaarden om mee te testen in deze fase. Dat betekent niet dat deelnemen aan een volgende fase uitgesloten is. Maar daarover hebben we nu nog geen informatie. 

 

Ben na 16 maart 2017 lid geworden van De Netweters en wil je graag mee testen? Dan kan je dit formulier invullen. Ook jouw gegevens worden dan toegevoegd aan de lijst. Hieruit zal er begin mei een finale selectie gemaakt worden. Ben je er niet bij? Dan worden je gegevens bijgehouden voor een volgende fase, opnieuw zonder hierin beloftes te maken. 

 

Hoop dat dit meer duidelijkheid voor zowel de bestaande Netweters als nieuw geïnteresseerden brengt! 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Wanneer komt die nieuwe decoder?


@Ex-Netweter@  schreef:

Ik ben degene die dit topic heb opgestart. Ik ben degene die de vraag als eerste stelde, ik ben degene die me als eerste aansloot EN TOCH ZIT IK ER NIET IN. #pfff


Het leven is niet eerlijk. 😉


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Wanneer komt die nieuwe decoder?

Zeker dat jullie mij gescreend hebben? 

Ik huur 3 digicorder, heb Play & playsports, Netflix gebruiker, heb de witte-modem, welke voorwaarde moet ik nog hebben 😔