Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Wanneer komt die nieuwe decoder?

Ik ben hier nieuw, Nick, 17 Jaar.

Maar hier mijn vraag: Wanneer komt die nieuwe decoder eigenlijk?
Ik heb het over deze decoder:

 
virgin-v6.jpg

Hier is dan misschin geen 4K televisie, maar de mogelijkheid tot 6 programmas tegelijk zou hier enorm handig zijn. Ook zie ik in teaserfilmpje de mogelijkheid tot YouTube, Netflix en meer
(video: https://www.youtube.com/watch?v=1ST_FYMUSxU)

0 Likes
178 reacties
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Wanneer komt die nieuwe decoder?


@sb@  schreef:

@Ex-Netweter@  schreef:

Ik ben degene die dit topic heb opgestart. Ik ben degene die de vraag als eerste stelde, ik ben degene die me als eerste aansloot EN TOCH ZIT IK ER NIET IN. #pfff


Het leven is niet eerlijk. 😉


Same for me, @sb. Al zo lang lid en toch niet mogen meedoen.... 


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Wanneer komt die nieuwe decoder?

@Ex-Netweter

 

Je voldoet niet aan de voorwaarden. Je mag maar 1 digicorder hebben om mee te doen.

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Wanneer komt die nieuwe decoder?

Wat een BSHT!
Ja, we hebben hier 3 decoders...

Maar ik dacht dat er bijvb. 1 decoder, de hoofddecoder in de woonkamer  (de andere zijn een digiBOX in de gamingroom en een decoder op slaapkamer ouders.) wel een nieuwe zou worden.

Trouwens, nog een vraakske

IS ER IEMAND DIE WEET WELKE NIEUWE FUNCTIES ER ZIJN, IEMAND DIE TESTER IS EN DAT WILT ZEGGEN? Ik wil gewoon weten hoe de interface eruitziet, en welke apps (YouTube, netflix & co.) erin zitten.

Wanneer komt die nieuwe decoder?

VRAAG VOOR COMMUNITY MANAGER.

 

Ik ben zelf 17 (bijna 18), maar natuurlijk is het telenet factuur van mijn ouders. Dit account is van mijzelf, omdat ik van hun een telenet mailadres heb gekregen. Van hun mag ik met 100% zekerheid meedoen aan de testen, het is alleen vragen of jij hiervan op de hoogte bent.

0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Wanneer komt die nieuwe decoder?

@Ex-Netweter

 

Ik zit hier met een modem-only dus ik mag ook niet meedoen jammer genoeg. De functies zullen waarschijnlijk in de nabije toekomst wel vermeld worden.

 

@Ex-Netweter Normaal is dat geen probleem. Maar @Suzy gaat dat beter weten. 🙂

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Wanneer komt die nieuwe decoder?

Ik ben niet de oudste in huis, maar ik heb toevallig wel al geholpen bij elke telenet-installatie en ik weet dus precies hoe onze installatie hier is.

 

  • Modem
    • TELENET ACCESS POINT 1
      • DIGIBOX
    • TELENET ACCESS POINT 2
    • DECODER A (woonkamer - zou later de testdecoder moeten worden.)
    • DECODER B (slaapkamer)
0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Wanneer komt die nieuwe decoder?

@Ex-Netweter

 

Je mag jammer genoeg maar 1 digicorder hebben om mee te doen.

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5234
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Wanneer komt die nieuwe decoder?


@Ex-Netweter@  schreef:

Wat een BSHT!
Ja, we hebben hier 3 decoders...

Maar ik dacht dat er bijvb. 1 decoder, de hoofddecoder in de woonkamer  (de andere zijn een digiBOX in de gamingroom en een decoder op slaapkamer ouders.) wel een nieuwe zou worden.

Trouwens, nog een vraakske

IS ER IEMAND DIE WEET WELKE NIEUWE FUNCTIES ER ZIJN, IEMAND DIE TESTER IS EN DAT WILT ZEGGEN? Ik wil gewoon weten hoe de interface eruitziet, en welke apps (YouTube, netflix & co.) erin zitten.


CAPS = SCHREEUWEN

 

Daar bereik je absoluut niks mee, dus dat laat je beter achterwege. Ik heb zelf een modem-only, dus ik kan sowieso niet meedoen, maar daarom ga ik hier toch geen moord en brand schreeuwen? Verder, het kan zijn dat aan testers gevraagd wordt om dit soort dingen (nog) niet mee te delen (vanwege een NDA). Maar op een gegeven moment zal elke klant over deze info beschikken. Als het niet nu is, dan later.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Wanneer komt die nieuwe decoder?

@Ex-Netweter, bedankt voor je vragen en interesse! Als je geen uitnodiging hebt gehad, voldoe je zoals @Arthur2 reeds aangaf niet aan de voorwaarden voor deze testfase. 

 

Voor de rest moet ik me aansluiten bij @sb. Momenteel kan ik geen verdere informatie geven over de nieuwe TV-box. Hiervoor zal het nog even afwachten zijn. Ook de testers die zullen deelnemen aan deze testfase kunnen je hierover niets vertellen, er werd hen namelijk gevraagd om discreet om te gaan met de gekregen informatie tijdens de testfase. Dat is een extra voorwaarde waaraan elke tester zich moet houden indien ze willen mee testen. 

 

Met andere woorden, nog even geduld. Zodra er meer informatie gedeeld kan worden, zal dat zeker gecommuniceerd worden! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Wanneer komt die nieuwe decoder?

@Ex-Netweter, in deze testfase zijn er inderdaad nog wat andere voorwaarden. Nogmaals bedankt voor je enthousiasme! En ik herhaal het nog eens graag dat dit niet wil zeggen dat je bijvoorbeeld niet in een volgende testfase kan deelnemen. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Ex-Netweter
 

Wanneer komt die nieuwe decoder?

Hopla!

IMG_20180423_202121.png

Ik heb een tester met naam gevonden! Hoe? Instagram, #telenet en ja...

IMG_20180423_201750.png

 Een van de reacties...

(Sorry, verkeerde volgorde)

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5234
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Wanneer komt die nieuwe decoder?


@Ex-Netweter@  schreef:

Hopla!

 

Ik heb een tester met naam gevonden! Hoe? Instagram, #telenet en ja...

Ik zie de relevantie niet echt. (?) In elk geval, meestal is het betatesters wel toegelaten om te zeggen dat ze aan het testen zijn, maar dat is dan ook alles. Dat is althans mijn ervaring als betatester van Forté Agent.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Wanneer komt die nieuwe decoder?

@Ex-Netweter, ik heb deze foto's afgekeurd omdat hier die persoon zijn Instagram naam in vermeld werd. Denk niet dat het aanvaardbaar is om die zomaar te delen op een forum. 

 

Ook kan ik je geruststellen dat deze persoon een foto heeft gedeeld van een AD2200 digicorder, met andere woorden een type dat we vandaag reeds verdelen. Dit is zeker geen afbeelding van de nieuwe TV-box.

 

Zoals ik eerder al aangaf, gaan de testers die uiteindelijk begin mei geselecteerd worden akkoord met bijzondere voorwaarden, waarin dus wordt aangegeven dat ze geen informatie zullen mogen delen. Hiermee bedoelen we dan ook het delen van afbeeldingen van de TV-box. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

stefanu
Freshman Meerweter
Berichten: 51
π-DAY! Say what?! Alles op zijn plek! On a roll...

Wanneer komt die nieuwe decoder?

Ben hier juist terechtgekomen. Mijn digicorder laat het af en toe afweten. En omdat al een paar jaar wordt aangekondigd dat de nieuwe onderweg is, dacht ik nog even te wachten, zodat ik dadelijk die nieuwe zou kunnen krijgen, en niet meer een oude....

Maar blijkbaar is telenet nog maar aan't testen? Het laatste dat ik hoorde dat het voor "in de loop van 2018" zou zijn. 't zal weeral eens met een jaar uitgesteld worden zeker? straks is mijn 4k tv versleten vooraleer ik de nieuwe digicorder heb...

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7768
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Wanneer komt die nieuwe decoder?

Het is niet omdat je een 4K Tv hebt en een digicorder die dit aan kan, dat je al 4K uitzendingen zal hebben. Dat is een zaak voor de zenders om dit aan te bieden en dan pas kan Telenet dit doorsturen. Ik vermoed dat het eerste aanbod op het "op aanvraag" zal verschijnen. Maar we zijn op goede weg. Er zijn al Tv's, er zal al een decoder zijn en de rest volgt. Het zal trouwens alleen maar Telenet, en zijn huurder van de kabel, die dergelijk aanbod zullen kunnen meegeven.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.