|
26.961
netweters
|
167.443
antwoorden
|
|
22.447
vragen
|
Mijn ouders hebben nog een oude digi-box en geen internet. Is er al bekend wanneer die oude digi-box onbruikbaar gaat worden?
Het enige wat zij ermee doen is tv kijken en niets van interactieve functies of terugkijk tv.
P.S: kunnen zij bij Telenet ook enkel een vast telefoonabonnement nemen?(dus geen internet, geen tv maar enkel bellen)
een antwoord op je vraag over een vaste telefoonlijn bij telenet kan ik je niet geven,
maar wellicht kunnen anderen op netweters je hierover wel verder helpen.
over het einde van de digicorder kan ik je wel wat antwoord geven.
officieel neemt telenet de digicorder eind 2026 uit dienst.
(vorig jaar was een verlenging van 1 jaar aangekondigd voor de ondersteuning van de digicorder).
maar niets belet telenet om de ondersteuning nog eens met 1 jaar te verlengen.
ik denk wel dat telenet het eventuele nieuws over het stoppen van de digicorders,
minstens een paar maanden vooraf zal moeten aankondigen.
(want anders gaan de telenet-shops veel werk hebben op korte tijd,vrees ik).
dus samengevat denk ik dat er spoedig officieel nieuws zal komen vanuit telenet.
hetzij over de stopzetting van de ondersteuning van de digicorders,
hetzij met een nieuwe verlenging voor de ondersteuning van de digicorders.
@waterrat1978 Er is nog niks officieel aangekondigd dus is het gissen, zelf het kranten artikel dat ik hier online had gepost sprak van begin januari 2027, maar dat is niet officieel bevestigd door Telenet,
dus daar kan nog niemand dan Telenet een antwoord op geven.
een telefoonlijn kan je nog behouden mits je betaald ervoor.
kan je de bedragen zien wat het kost.
Er is nog niets beslist
dus je ouders kunnen blijven kijken
Als er iets aangekondigd wordt zal +- maart zijn dat zien we in patroon van aankondigen
Als vroeger is krijg je de deze info +- 2 maand vooraf dan kan je nog altijd zien wat je doet
Als je Telefoon wild zal je een nieuwe formule moeten pakken pas dan je telefoon aan 2 euro krijgen met internet en tv box