24761
netweters
|
152505
antwoorden
|
20714
vragen
|
Ik ben een 60-jarige alleenstaande man. Waarom laat Telenet niet toe dat de 18+ zenders gedeblokkeerd worden? Ik moet hier constant mijn pincode intoetsen. We zijn hier niet in Amerika!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dat zal je aan Telenet zelf moeten vragen. Als het gaat over de tv-box, dan lijkt dit inderdaad onmogelijk.
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/instellingen-van-de-telenet-tv-box/
Opgelet: het is niet mogelijk om 18+ zenders permanent te deblokkeren.
@Ex-Netweter
Op deze pagina van Telenet zou je een antwoord moeten vinden op uw vraag
Ik heb het hun gevraagd en ze zeggen dat het onmogelijk is om te deblokkeren.
Er staat geen antwoord, er staat dat het onmogelijk is. Maar ik heb geen kinderen in huis, waarom moeten er dan zenders voor mij geblokkeerd worden?
@Ex-Netweter Heb je gekeken naar de link die ik gegeven heb in mijn vorig antwoord?
(het was el de link naar een business pagina, maar dezelfde info staat hier)
Voor de TV-Box staat er:
3. Kies een leeftijdsgrens (6, 9, 12, 16, 18 of uit) en bevestig met OK. De geblokkeerde zenders of programma’s herken je aan
Heb je een TV-Box en kies je uit, zou uw probleem opgelost moeten zijn. Kan je geen uit kiezen dan is er een probleem met de informatie die Telenet geeft.
Heb je een Digicorder (te zien op dezelfde link), dan zie deze info staan:
Kijk je rechtstreeks op TV met CI+, dan moet je de instellingen doen op je tv. Vind je het niet, geef dan hier merk en model.
ik weet hoe je zenders kan blokkeren en deblokkeren, dat is het probleem niet, het probleem is dat Telenet niet toestaat dat erotisch zenders gedeblokkeerd worden