Beantwoorden
Kristof1991
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fourth party! It's your third party! It's your second party! En we zijn vertrokken!

Zenders abonneren

Als ik de digibox opstart komt er op alle kanalen , behalve één, je hebt geen abonnement op deze zender.

Moet ik zit met een fibernet 200 abonnement.

 

0 Likes
17 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Zenders abonneren


@Gregory1  schreef:

 

...

Dit is omdat uw digicorder gekoppeld staat aan uw modem en omdat op uw factuur iDTV staat.

Telenet kan uw box registreren als DTV dan zal uw box niet gepaird zijn met uw modem en kan u inderdaad alles bekijken zonder interactiviteit uiteraard.

 

Ik volg @StefaanH en @Wheng, maar ik kan Gregory niet tegenspreken. Op mijn factuur vind ik noch DTV, noch iDTV.  Ik heb eigen digicorder en CI+, dus staan deze niet vermeld op de factuur. Op mijn Telenet onder Overzicht abonnementen en opties zie ik wel een paar DTV getallen.

 

Zijn er hier volgers die iDTV op hun factuur hebben? (misschien kan @Gregory1 zeggen waar dat ergens op de factuur staat.) Zijn de oudere klanten allemaal DTV  en de nieuwe iDTV? Als men als iDTV geregistreerd is, kan men dat dan laten veranderen in DTV?

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Zenders abonneren

Volgens mijn factuur heb ik een DTV abonnement voor televisie. Ik heb geen idee wat het verschil is met iDTV. Is dat gelinkt aan de nieuwe TV Box?


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Zenders abonneren


@StefaanH  schreef:

Volgens mijn factuur heb ik een DTV abonnement voor televisie. Ik heb geen idee wat het verschil is met iDTV. Is dat gelinkt aan de nieuwe TV Box?


Ik heb de nieuwe box en ook gewoon een DTV-nummer bij mijn producten.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes