Beantwoorden
Foes
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Zenders in persoonlijke volgorde zetten

Beste netweters , ik zet op mijn LG tv met CI kaartje mijn zenders in persoonlijke volgorde. Echter na een 14 tal dagen verzetten die zenders zich weer op een andere nummer , dit is nu al de 3de keer op enkele weken. Ikzelf kan de oorzaak niet achterhalen noch de oplossing ... wie kan mijn helpen ? Alvast bedankt

0 Likes
4 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Zenders in persoonlijke volgorde zetten

Misschien helpt het als je vertelt om welk model LG het juist gaat?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Zenders in persoonlijke volgorde zetten

@Foes  Dit komt allicht omdat je tv ingesteld staat dat die automatisch de zenders moet bijwerken.

Ik begrijp dat je graag de zenders in een volgorde zet die u het meest bevalt. In de huidige omstandigheden raad ik dat af. Je hebt de keuze tussen twee mogelijkheden:

  1. Uw eigen zendervolgorde met de automatische bijwerking af. Er gaat geen enkele verandering doorkomen. Als Telenet een zender op een andere frequentie zet, een zender toevoegt, ... zal je die zender niet meer kunnen zien tenzij je opnieuw scant met als gevolg dat je zenders opnieuw niet meer staan zoals je wenst.
  2. De zendervolgorde van Telenet met automatisch bijwerking aan. Je past u eenmalig aan, aan deze nieuwe volgorde voor jou. Verandert er wat aan het zenderaanbod ga dit op jouw tv automatisch bijgewerkt worden. Om het gemakkelijk te houden druk eens de zenderkaart af en je ziet direct waar wat staat. 

Weet je niet hoe je dat moet doen? Volg dan het advies van @sb 

Foes
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Zenders in persoonlijke volgorde zetten

Bedankt Janne_man , vandaag de zenders terug aangepast en ik schakelde de updates uit. Afwachten nu of dit de oplossing is ! in elk geval bedankt voor de logische verklaring. Prettige feesten

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Zenders in persoonlijke volgorde zetten

@Foes ik duid @janne_man zijn post voorlopig al aan als oplossing. Als je toch zou merken dat het opnieuw voorvalt, laat het zeker weten in deze post. Dan pakken we @janne_man zijn oplossing weer af. 😉😁


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.