Beantwoorden
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Zwart beeld digicorder tijdens persoonlijke reclame

Ben op bezoek bij mensen en ontdek net een raar probleem,

de situatie is als volgt, er staat een digicorder en een Digibox aangesloten op de kabel, digicorder interactief, de digibox niet interactief,

nu keken ze familie op beide toestellen, ene in de living de andere in de keuken, 

zelfde zender dus en geluid een milliseconde verschil, geen probleem dat wordt opgelost door de ene tv stil te zetten.

nu was er tijdens de reclame gepersioniliseerde reclame te zien op de digicorder wat niet op de digibox was, 

nu was er op de digicorder een zwart beeld met geluid van de gepersioniliseerde reclame, maar hoe komt het dat dit een zwart beeld was op de digicorder, heb dit nog nooit gezien.

kan iemand verklaren waarom dit zwart beeld gaf??????

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Digicorder Digibord persoonlijke reclame probleem


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tags (1)
0 Likes
8 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5851
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Zwart beeld digicorder tijdens persoonlijke reclame

@Master-Magic  hebben ze dit al eerder ervaren met de gepersonaliseerde reclame ? Of is dit iets wat nu pas vandaag naar voren is gekomen? 

 

Kan me bedenken dat er gewoon iets mis is of was met het doorgeven ervan maar anders kan ik me zo snel niet iets bedenken wat het kan zijn.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Zwart beeld digicorder tijdens persoonlijke reclame

@patrick37 geen idee is de eerste keer dat ik dit ook zag bij hen, en ze hebben daar ook nog niks over gezegd, viel hen op doordat ze dezelfde zender digitaal hadden aanstaan op dezelfde moment dat ik het ook zag en verschillende dingen hoorde van reclame geluid en praten.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5851
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Zwart beeld digicorder tijdens persoonlijke reclame

@Master-Magic  maar zoals je zelf weet als de digibox niet interactief is zie je daar geen gepersonaliseerde reclame. 

 

Betreft de digicorder is een raar fenomeen want ook ik heb dat nog niet eerder gehoord. Kan mij enkel nu voorstellen er is iets mis met een bepaalde server of dergelijke maar dat zou wel erg toevallig moeten zijn. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Zwart beeld digicorder tijdens persoonlijke reclame

@patrick37Ik ga het eens opvolgen of dit nog gebeurt, probleem is dat je dan dezelfde zender op beide boxen moet hebben staan, 

van niet interactieve digibox is geen probleem, ze willen geen extra kabels of draadloze opties plaatsen, ze vragen niks op, enkel opnames bekijken.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5851
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Zwart beeld digicorder tijdens persoonlijke reclame

@Master-Magic  ja als je kan he volg het eens op. Ben echt wel eens benieuwd wat hier de oorzaak achter is en de oplossing. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Zwart beeld digicorder tijdens persoonlijke reclame

@patrick37Ik ook, is iets vreemd, ook gemerkt dat er nu ook reclame is op bbc first, dus zoals in Nederland, spijtige zaak, vond het aangenamer zonder reclame.

en de ondertiteling is ook kleiner gemaakt dan ervoor.

maar zit gelijk toch nog een milliseconde verschil op met praten en ondertiteling, maar dat is een ander topic.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Zwart beeld digicorder tijdens persoonlijke reclame

De gepersonaliseerde reklame is een ander signaal dan het reguliere dvb-c signaal. Dat moet dus ergens door een server geïnjecteerd worden en verwerkt worden door een decoder die tevens verbonden is met een utp kabel. Dat sigaal kan verstoord zijn (heeft dit een zelfde oorsprong als de problemen op mijn Telenet?).

 

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Zwart beeld digicorder tijdens persoonlijke reclame

@janne_manIk zou het niet weten, de UTP kabel zit in de digicorder er is 14 dagen epg dus moet ergens een probleem zijn, was wel raar, dezelfde zender op beide tv’s en 2 verschillende reclames, beide met geluid maar enkel de Digibox met beeld, digicorder zwart beeld.

ga het eens opvolgen of dit nog voorkomt.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.