24750
netweters
|
152322
antwoorden
|
20691
vragen
|
Ik wacht al sinds 8 maart op activatie van een digibox. Hij blijft hangen op stap 3 van 3.
Heb al verschillende keren naar klantendienst gebeld maar omdat ik nog andere actieve decoders heb moet ik nog langer wachten.
Nog iemand dit probleem?
Goedemiddag!
Doordat Telenet volledig aan het overschakelen is naar een nieuw IT-systeem, kan het momenteel helaas gebeuren dat een activatie van een toestel zoals een Digibox vastloopt. Ze zullen hiervoor dus een dossier hebben opgestart voor de collega's achterliggend. Zij zullen dit verder bekijken en je per sms/mail op de hoogte houden. Jammer genoeg is het bij hen enorm druk waardoor de wachttijden kunnen oplopen.
Ik hoop alvast dat het snel in orde komt voor je!
Vincent
Wordt het nog niet stilletjes aan duidelijk dat de strategie die telenet hanteert om de problemen aan te pakken simpelweg niet werkt ?.In de pers stond op 5 Mei te lezen dat het grootste deel van de softwareproblemen opgelost is maar dat is simpelweg niet waar want waarom zie ik dan elke dag de wachtrij nog groter worden in plaats van kleiner ?.
De telenet medewerkers die instaan voor het oplossen van al die problemen samen met de klanten met andere problemen die door bovenstaand probleem telkens opnieuw achteruit geduwd worden in een wachtrij die reeds maanden veel te lang is bedanken telenet al op voorhand.Wanneer telenet zelf de wachtrij blijft uitbreiden door geen stop te plaatsen op de verdeling van nieuwe toestellen en de aanvaarding van nieuwe klanten tjah wie zijn gat verbrand moet op de bladeren zitten er wordt gevraagd om geduld maar dat is geen bodemloze put hoor 🙄 elke klant van de eerste tot de laatste betaald voor een service van 100% niet van 80%
Op de foto staat toch digibox
Ja hoor
Al zo dikwijls gedaan,helpt allemaal niet…
De stroomstekker 5 min uittrekken
en daarna rustig laten opstarten
Heb ik al gedaan. Meerdere keren.