Beantwoorden
Th1
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Verander-je-wachtwoord-dag Nog geen reader's digest? :-) Jij bent af! A born reader!

activatie digibox

Ik wacht al sinds 8 maart op activatie van een digibox. Hij blijft hangen op stap 3 van 3.

Heb al verschillende keren naar klantendienst gebeld maar omdat ik nog andere actieve decoders heb moet ik nog langer wachten.

Nog iemand dit probleem?

IMG_8559.jpeg

0 Likes
10 reacties
Vincent_DS
Moderator
Berichten: 26
Topicvreter! Warming up? Topicwurm! Al 25 duimen!

activatie digibox

Goedemiddag!

Doordat Telenet volledig aan het overschakelen is naar een nieuw IT-systeem, kan het momenteel helaas gebeuren dat een activatie van een toestel zoals een Digibox vastloopt. Ze zullen hiervoor dus een dossier hebben opgestart voor de collega's achterliggend. Zij zullen dit verder bekijken en je per sms/mail op de hoogte houden. Jammer genoeg is het bij hen enorm druk waardoor de wachttijden kunnen oplopen.

Ik hoop alvast dat het snel in orde komt voor je!

 

Vincent


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewVincent_DS | Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Rik12
Freshman Veelweter
Berichten: 251
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

activatie digibox

Wordt het nog niet stilletjes aan duidelijk dat de strategie die telenet hanteert om de problemen aan te pakken simpelweg niet werkt ?.In de pers stond op 5 Mei te lezen dat het grootste deel van de softwareproblemen opgelost is maar dat is simpelweg niet waar want waarom zie ik dan elke dag de wachtrij  nog groter worden in plaats van kleiner ?.

 

  1. Stop tijdelijk de verdeling van nieuwe toestellen(modems , tvboxen, wifi pods of whatever).
  2. Stop tijdelijk met het aanvaarden van nieuwe klanten.
  3. Ga opzoek naar de achterliggende oorzaak van de activatieproblemen met nieuwe toestellen en los dat probleem permanent op.
  4. 1 & 2 kan je nu weer starten (verdelen van nieuwe toestellen & aanvaarden van nieuwe klanten).
  5. De wachtrij van de achterliggende dienst zal dalen aan een ferrari tempo.

De telenet medewerkers die instaan voor het oplossen van al die problemen samen met de klanten met andere problemen die door bovenstaand probleem telkens opnieuw achteruit geduwd worden in een wachtrij die reeds maanden veel te lang is bedanken telenet al op voorhand.Wanneer telenet zelf de wachtrij blijft uitbreiden door geen stop te plaatsen op de verdeling van nieuwe toestellen en de aanvaarding van nieuwe klanten tjah wie zijn gat verbrand moet op de bladeren zitten er wordt gevraagd om geduld maar dat is geen bodemloze put hoor 🙄 elke klant van de eerste tot de laatste betaald voor een service van 100% niet van 80%

Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2254
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

activatie digibox

Ik vraag me af of detetel wel juist is en dat het eigenlijk gaat over een tv-box.

Daarom de vraag , gaat het echt over een digibox.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2675
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

activatie digibox

Op de foto staat toch digibox

0 Likes
TH2
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Verander-je-wachtwoord-dag Nog geen reader's digest? :-) Jij bent af! A born reader!

activatie digibox

Ja hoor 

0 Likes
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1672
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

activatie digibox

@TH2 probeer eens met alles terug uit te trekken en terug in te steken. Zie ook dat je digibox internet connectie en coax aansluiting heeft. 

 


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
TH2
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Verander-je-wachtwoord-dag Nog geen reader's digest? :-) Jij bent af! A born reader!

activatie digibox

Al zo dikwijls gedaan,helpt allemaal niet…

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2675
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

activatie digibox

 De stroomstekker 5 min uittrekken

en daarna rustig laten opstarten

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5293
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

activatie digibox

@luc55 heeft die al paar keer gedaan.

er zal in het nieuwe systeem een bug zitten voor activatie, gewoon afwachten.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
TH2
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Verander-je-wachtwoord-dag Nog geen reader's digest? :-) Jij bent af! A born reader!

activatie digibox

Heb ik al gedaan. Meerdere keren. 

0 Likes