Beantwoorden
Yuki
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

digicorder behouden zonder scart

Ik heb een nieuwe tv gekocht en die toont "zender gecodeerd" (die vraagt om met ci+ kaart te werken?)...

Ik wil mijn digicorder behouden omdat ik programma's wil blijven opnemen en die nieuwe tv heeft deze functie niet denk ik (als ik met ci+ kaart zou werken)...

Is daar een oplossing voor? En hoe duur?

Mijn oude tv had scart aansluiting maar deze niet 😞

0 Likes
5 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

digicorder behouden zonder scart

Uw bestaande digicorder heeft een HDMI aansluiting en uw TV ook. Dus kan je dat gebruiken. Scart buiten zwieren want met HDMI heb je veel betere beeldkwaliteit. Op je TV moet je dan als bron wel HDMI1, 2 of 3 kiezen afhankelijk van welke poort je gebruikt hebt.

Mocht je trouwens nog een HDcorder hebben type 2000 ( te herkennen aan het kaartje vooraan die je nodig hebt en de 2 scart aansluitingen achteraan of op de sticker met serienummer staat er AD-2000) zou ik die gaan omwisselen in een center.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Yuki
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

digicorder behouden zonder scart

Dank u voor snelle reactie 🙂

Leuk dat het zo simpel blijkt te zijn. Ik ga morgen dan best naar een telenet verkooppunt?

Kan ik de digicorder gewoon zonder afspraak omwisselen? En kan ik daar ook een hdmi kabel aanschaffen?

 

 

0 Likes
Puch
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 630
Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019 Waar zijn die handjes?

digicorder behouden zonder scart

Je kan die inderdaad zonder afspraak omwisselen.

Je kan er waarschijnlijk ook een hdmi kabel kopen, maar vaak zijn telenet winkels ook speciaalzaken waar je voor zo'n dergelijk kabel meer zal betalen dan in pakweg een Vandenborre of Mediamarkt.

 

Trouwens ik denk dat er bij een je nieuwe digibox een hdmi kabel bij zit, maar pin me hier niet op vast.

 

Veel succes.

    Puch | Ere-Krak
    If you change yourself, then who are you?
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

digicorder behouden zonder scart


@Puch schreef:

 

 

Trouwens ik denk dat er bij een je nieuwe digibox een hdmi kabel bij zit, maar pin me hier niet op vast.

 

Veel succes.


Ik meen me inderdaad ook te herinneren dat er bij de nieuwe digicorders standaard een HDMI kabel bij in de doos zit. Hoef je dus niet te kopen.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

digicorder behouden zonder scart

@Puch @StefaanH  helemaal correct.
Tegenwoordig zit er standaard een HDMI kabel bij de digicorder in de doos.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.