Beantwoorden
fvw
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Netjes! Leesclubje starten? It's your fifth party! Primeur!

wijziging in serie "Journaal" van VRT ?

Wat is er recent gewijzigd aan het opnemen van het 7u-Journaal in serie ?

Sinds jaren liep dat perfect ; nu lukt dat niet meer. Mijn digicorder neemt het 13u-Journaal + Het Laatjournaal + de eerste herhaling van het Laatjournaal op. Maar hij skipt het 7u-Journaal. Het 6u-Journaal herkent hij blijkbaar niet als onderdeel van die serie. Oef.

 

Heel de serie-opnamen genannuleerd (tot 3x toe) ; herprogrammeren ; ik zie nadien een grijs P-icoontje staan bij het eerstvolgend 7u-Journaal en een wit P-icoon bij de andere Journaals. Maar die wil ik niet.

 

Wat doe ik fout ? Of wat is er gewijzigd ?

 

Beperk je antwoorden aub tot de technische vraag. En weidt liever niet uit over de inhoudelijke kwaliteit van dat programma. Dat beoordeel ik zelf wel. 🙂

 

tnx voor alle mogelijke hulp

Tags (1)
15 reacties
Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 411
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

wijziging in serie "Journaal" van VRT ?


@fvw schreef:

Wat is er recent gewijzigd aan het opnemen van het 7u-Journaal in serie ?

Sinds jaren liep dat perfect ; nu lukt dat niet meer. Mijn digicorder neemt het 13u-Journaal + Het Laatjournaal + de eerste herhaling van het Laatjournaal op. Maar hij skipt het 7u-Journaal. Het 6u-Journaal herkent hij blijkbaar niet als onderdeel van die serie. Oef.

 

Heel de serie-opnamen genannuleerd (tot 3x toe) ; herprogrammeren ; ik zie nadien een grijs P-icoontje staan bij het eerstvolgend 7u-Journaal en een wit P-icoon bij de andere Journaals. Maar die wil ik niet.

 

Wat doe ik fout ? Of wat is er gewijzigd ?

 

Beperk je antwoorden aub tot de technische vraag. En weidt liever niet uit over de inhoudelijke kwaliteit van dat programma. Dat beoordeel ik zelf wel. 🙂

 

tnx voor alle mogelijke hulp


Kijk eens of  er geen conflicten zijn bij geplande ompnames

0 Likes
Lwu
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

wijziging in serie "Journaal" van VRT ?

Ik heb exact hetzelfde probleem!

 

0 Likes
Es429
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
Primeur! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

wijziging in serie "Journaal" van VRT ?

Hier net hetzelfde, ik had me al boos gemaakt op de kinderen.

waarom communiceert Telenet niets ? Zijn ze op de hoogte ?

leest telenet mee ? Zal eens via twitter proberen !

 

fvw
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Netjes! Leesclubje starten? It's your fifth party! Primeur!

wijziging in serie "Journaal" van VRT ?

Nope; geen conflicten met evt. andere opnames. Het probleem is fundamenteler ; het zit dieper.

 

 

0 Likes
Rony1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your eighth party! It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

wijziging in serie "Journaal" van VRT ?

Helaas bij mij hetzelfde probleem!

Wuduru
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Netjes! It's your second party! It's your sixth party! De kop is eraf!

wijziging in serie "Journaal" van VRT ?

Precies hetzelfde probleem hier.

 

Voorlopig manueel het VRT Journaal van 19:00 opnemen.

 

Hopelijk komt Telenet snel met een oplossing.

 

 

Tags (1)
0 Likes
bassist
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your second party! It's your sixth party! De kop is eraf! It's your first party!

wijziging in serie "Journaal" van VRT ?

Exact hetzelfde probleem.  Als je in het programmaoverzicht kijkt staat er een "P" - maar dan niet fel maar grijs.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

wijziging in serie "Journaal" van VRT ?

We laten jullie graag weten dat we ervan op de hoogte zijn en we dit zo snel mogelijk zullen oplossen. Excuses voor het ongemak!

Handmatig het journaal van 19u00 opnemen is inderdaaad een tijdelijke oplossing.

 

Suzy


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

fvw
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Netjes! Leesclubje starten? It's your fifth party! Primeur!

wijziging in serie "Journaal" van VRT ?

Okee Suzy, excuses aanvaard. Maar wie A zegt, moet ook B zeggen. Dus hoor ik van jou graag een timing voor de oplossing van deze case. Moeten we 5 dagen wachten ? 50 dagen ? 500 dagen ? Ik constateer dat meerdere topics in deze community over dit probleem gaan; ze vertrekken vaak vanuit andere programma's (Blokkken, ...). Maar allemaal zijn ze terug te brengen tot hetzelfde probleem: er is stront aan de knikker bij repetitieve opnames. Dus als Telenet 1 case oplost, dan zijn verschillende topics in deze community opgelost. Doe je best Suzy ! Zet wat druk op de ontwikkelaars. Sincerely yours, FvW
0 Likes
VincentD
Ex-Moderator
Berichten: 193
Lees je nog iets anders? ;-) De vernieuwde WIGO? Even demarreren... Lezersgoud. Respect!

wijziging in serie "Journaal" van VRT ?

We hebben hier helaas geen concrete datum voor. Als we hier meer over hadden geweten hadden we het graag meegegeven.

 

Vincent

Vincent

"I've tried absolutely nothing and I'm all out of ideas."
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
deni
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Primeur! It's your second party! It's your sixth party! De kop is eraf!

wijziging in serie "Journaal" van VRT ?

Wij hebben juist hetzelfde voor, reeds jaren is het corect verlopen om het VRT nieuws van 19 uur in te stellen met ' telkens laatste aflevering' doch na nieuwjaar 2016 is er plots iets veranderd, dit werkt niet meer, dagelijks proberen we dit opnieuw doch zonder resulultaat, graag zo vlug mogelijke oplossing aub. 

Lievend
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Vernieuwde Telenet Webmail? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party!

wijziging in serie "Journaal" van VRT ?

Geachte,

 

we zijn augustus, ik heb nu hetzelfde probleem met de opnames van Stadion.

 

Ik heb al geprobeerd om de serie te wissen en opnieuw op te nemen, maar ik moet nu elke aflevering apart gaan behandelen om deze te kunnen opnemen.

 

Is hier al een oplossing voor? Want dit is echt vervelend. Je rekent immers op het systeem dat dit wordt opgenomen.

 

mvg

 

Lieven

0 Likes
VincentD
Ex-Moderator
Berichten: 193
Lees je nog iets anders? ;-) De vernieuwde WIGO? Even demarreren... Lezersgoud. Respect!

wijziging in serie "Journaal" van VRT ?

Hey @Lievend,

 

Er is inderdaad iets misgelopen met het opnemen van Stadion. We hebben hiervan achterliggend de oorzaak gevonden en zetten het zo snel mogelijk recht.

Je mag er gerust van zijn dat de volgende afleveringen van Stadion weer correct zullen worden opgenomen.

Vincent

"I've tried absolutely nothing and I'm all out of ideas."
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Lievend
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Vernieuwde Telenet Webmail? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party!

wijziging in serie "Journaal" van VRT ?

Alvast bedankt voor de reactie. Ik zal het straks controleren en hou je op de hoogte als het is gelukt

 

mvg

0 Likes