24773
netweters
|
152597
antwoorden
|
20720
vragen
|
Wat is er recent gewijzigd aan het opnemen van het 7u-Journaal in serie ?
Sinds jaren liep dat perfect ; nu lukt dat niet meer. Mijn digicorder neemt het 13u-Journaal + Het Laatjournaal + de eerste herhaling van het Laatjournaal op. Maar hij skipt het 7u-Journaal. Het 6u-Journaal herkent hij blijkbaar niet als onderdeel van die serie. Oef.
Heel de serie-opnamen genannuleerd (tot 3x toe) ; herprogrammeren ; ik zie nadien een grijs P-icoontje staan bij het eerstvolgend 7u-Journaal en een wit P-icoon bij de andere Journaals. Maar die wil ik niet.
Wat doe ik fout ? Of wat is er gewijzigd ?
Beperk je antwoorden aub tot de technische vraag. En weidt liever niet uit over de inhoudelijke kwaliteit van dat programma. Dat beoordeel ik zelf wel. 🙂
tnx voor alle mogelijke hulp
@Ex-Netweter schreef:Wat is er recent gewijzigd aan het opnemen van het 7u-Journaal in serie ?
Sinds jaren liep dat perfect ; nu lukt dat niet meer. Mijn digicorder neemt het 13u-Journaal + Het Laatjournaal + de eerste herhaling van het Laatjournaal op. Maar hij skipt het 7u-Journaal. Het 6u-Journaal herkent hij blijkbaar niet als onderdeel van die serie. Oef.
Heel de serie-opnamen genannuleerd (tot 3x toe) ; herprogrammeren ; ik zie nadien een grijs P-icoontje staan bij het eerstvolgend 7u-Journaal en een wit P-icoon bij de andere Journaals. Maar die wil ik niet.
Wat doe ik fout ? Of wat is er gewijzigd ?
Beperk je antwoorden aub tot de technische vraag. En weidt liever niet uit over de inhoudelijke kwaliteit van dat programma. Dat beoordeel ik zelf wel. 🙂
tnx voor alle mogelijke hulp
Kijk eens of er geen conflicten zijn bij geplande ompnames
Ik heb exact hetzelfde probleem!
Hier net hetzelfde, ik had me al boos gemaakt op de kinderen.
waarom communiceert Telenet niets ? Zijn ze op de hoogte ?
leest telenet mee ? Zal eens via twitter proberen !
Nope; geen conflicten met evt. andere opnames. Het probleem is fundamenteler ; het zit dieper.
Helaas bij mij hetzelfde probleem!
Precies hetzelfde probleem hier.
Voorlopig manueel het VRT Journaal van 19:00 opnemen.
Hopelijk komt Telenet snel met een oplossing.
Exact hetzelfde probleem. Als je in het programmaoverzicht kijkt staat er een "P" - maar dan niet fel maar grijs.
Wij hebben juist hetzelfde voor, reeds jaren is het corect verlopen om het VRT nieuws van 19 uur in te stellen met ' telkens laatste aflevering' doch na nieuwjaar 2016 is er plots iets veranderd, dit werkt niet meer, dagelijks proberen we dit opnieuw doch zonder resulultaat, graag zo vlug mogelijke oplossing aub.
Geachte,
we zijn augustus, ik heb nu hetzelfde probleem met de opnames van Stadion.
Ik heb al geprobeerd om de serie te wissen en opnieuw op te nemen, maar ik moet nu elke aflevering apart gaan behandelen om deze te kunnen opnemen.
Is hier al een oplossing voor? Want dit is echt vervelend. Je rekent immers op het systeem dat dit wordt opgenomen.
mvg
Lieven
Hey @Ex-Netweter,
Er is inderdaad iets misgelopen met het opnemen van Stadion. We hebben hiervan achterliggend de oorzaak gevonden en zetten het zo snel mogelijk recht.
Je mag er gerust van zijn dat de volgende afleveringen van Stadion weer correct zullen worden opgenomen.
Alvast bedankt voor de reactie. Ik zal het straks controleren en hou je op de hoogte als het is gelukt
mvg