|
26.296
netweters
|
163.454
antwoorden
|
|
21.965
vragen
|
Beste, ik zag deze post: https://www.netweters.be/t5/Instellingen-software-hardware/360-Backup/m-p/210409
Maar als ik dan ga naar de help pagina die gelinked staat is die vermelding van de 360 backup weg... is dat met opzet? werkt het nu wel?
cc @WG94
Opgelost! Ga naar oplossing.
360 Back-up is een onderdeel van Telenet Business-abonnementen, dit is nooit beschikbaar geweest voor particuliere klanten en zal je dus ook niet terugvinden als optie daar...
Ga je naar dezelfde pagina voor Telenet Business dan zie je dat wel staan: Hoe stel ik mijn modem in als ik een eigen router gebruik? | Telenet Business
ah idd, had op jouw link geklikt op die vorige thread en die ging naar consumer blijkbaar.
Je zei daar ook dat dus die 360 backup volgens sommigen wel kan werken zonder dat het op de telenet modem zelf staat (maar bv op de router die je erachter plaats in bridge mode), waar zag je de vermeldingen want ik vind die niet terug
en @Suzy je sprak hier voor een MCE dat telenet bepaalde QoS regels toepast, is het mogelijk om deze door te geven zodat wij gewoon dezelfde QoS regels op onze eigen router (die dus achter de EMTA staat) toe te passen?
Ik wil graag mijn telenet router in modem-only (bridge) modus zetten maar heb een MCE
Ter info: ik heb een MCE gehad, maar van het moment dat bellen over wifi (met de voorkeur voor wifi) ondersteund werd door mijn toestel heb ik de MCE niet meer nodig gehad.
In mijn geval is het niet echt voor mij (ook omdat onze gsm's op proximus staan) maar eerder voor de klanten in onze zaak. aangezien we in een redelijk betonnen bunker zitten