24772
netweters
|
152594
antwoorden
|
20720
vragen
|
update gekregen van telemeter.
normaal heb ik 100gb en nu 150gb.
is dat juist of een vergissing.. (Basic Internet (Basic Shake)
Idem hier, dus het zal wel correct zijn. Niet dat ik er veel aan heb, ik zit zelden boven de 50 GB download per maand ....
Ik zou liever een verhoging van de snelheid zien ipv hogere limieten qua volume ...
Downloadvolume gaat omhoog:
Klopt, het volume verhoogt van 100GB naar 150 GB. Maar, zoals gezegd, ik heb geen behoefte aan meer volume, ik zou liever een verhoging van de snelheid krijgen ipv verhoging van volume.
Maar dat zal wel niet zo snel gebeuren denk ik ...
Vorige maand bestelde bovenop mijn basic internet uitzonderlijk een pakket van 25 Gb bij (kostprijs €5). Maar nu blijkt die 25 Gb extra (nu dus bovenop de 150 Gb) verdwenen. Helaas stel ik vast dat de €5 euro van het extra pakket wel nog aangerekend is.
Alvast bedankt voor een oplossing hieromtrendt.
In feite weer een verkeerde benaming, want het gaat niet alleen om download, maar ook om upload. Maar bon, ik ben best tevreden met 150 GiB ipv 100 GiB. Ik vind het wel een beetje raar dat TN hier niet veel ruchtbaarheid aan geeft, want zelf heb ik het "per ongeluk" gezien toen ik de Telemeter controleerde...
Ik heb sinds een aantal jaren een Basic Internet abonnement van 25 GB en ik betaal daarvoor €22..84.
Dat is bijna 1 euro voor 1 GB surfen!
Nu ben ik toevallig op de site van Telenet bij tarieven een ander tarief tegengekomen van Basic Internet met 150GB en dat zou kosten €27.50. per maand?
Dat zou dus betekenen dat ik nu veel te veel betaal want met het andere abonnement zou ik voor plusminus €5.00 zeker 125 GB meer hebben per maand?
Omgerekend zou dat ongeveer €0.18. zijn per GB?
Is het zo dat ik dan mijn "oude" abonnement kan opwaarderen naar het nieuwe Basic Internet abonnement van €27.50. en daarop 125 GB meer verkrijgen?
Zie ik hier iets over het hoofd wat betreft upload/downloas snelheid?
Of is het gewoon een hernieuwd Basic Internet tarief,met meer GB per maand?
Iemand suggesties/tips?
Geen idee wat het vroegere basic internet was maar download is 30 mbps en upload 3 mbps
Maar als ik jou was zou ik zo snel mogelijk bellen! 🙂
Wil je je abonnement aanpassen? Verhuis je?
Bel ons op 0800 66 046
Basicnet is een ouder internetabonnement met een lagere prijs, maar ook een lager volume/upload/download. Je kan dit abonnement alleen hebben als dit lang geleden hebt genomen.
Basic Internet is het huidige laagste internetabonnement van Telenet.
Je kan perfect overstappen van Basicnet naar Basic Internet.
Je kan niet overstappen van Basic Internet naar Basicnet.
Je kan telefonisch contact opnemen op het algemene nummer van de Telenet klantendienst
op het nummer 015 66 66 66.
@Ex-Netweter schreef:
Gisteren gelijk gebeld naar dit nummer.
Na een behoorlijk lang "menu" te zijn doorgeworsteld en een lange wachttijd (kost nogal wat doormiddel van een NL gsm verbinding) ,kon ik eindelijk mijn eigen gsm nummer doorgeven en de klantendienst zou me terugbellen.
Helaas......nog niet gebeurd.
Waarom is het toch zo een probleem om de klantendienst van "het beste netwerk van Belgie" wat vragen te stellen via een mail?
Waarom heb ik een Belgisch gsm nummer nodig om een mail te kunnen versturen?
Ben toevallig een abbonement van SCARLET tegengekomen voor mn internet.
Daar krijg je voor 25 euro onbeperkt surfen per maand.
Onbeperkt surfen ?
Altijd de kleine lettertjes lezen:
(1) Uitsluitend bestemd voor privé en persoonlijk gebruik. Scarlet behoudt zich het recht voor om de downloadsnelheid te beperken tot 3 Mbps zodra een up- en downloadvolume van 300 GB per maand is bereikt.