Activatie van modem na verhuis niet in orde
Wij zijn deze week verhuisd naar onze nieuwe woning. Vorige eigenaars hadden ook Telenet als provider.
Ik ben gisteren langs geweest bij een winkel om een modem en tv box af te halen. Deze hebben we gisteren avond nog geinstalleerd.
We hebben via de site de selfstart geactiveerd en deze staat nu op 'in uitvoering'. In de winkel vertelde ze me dat het een halfuur tot een uur kon duren.
Ja, je kan het al raden, ondertussen bijna 24u verder en nog steeds geen WiFi of internet. De klantenservice is ook om te huilen want wederom geen duidelijk antwoord of zelf geen antwoord en je wordt compleet genegeerd.
Ik ben iemand dat aan thuis werken doet en dit ook zo gemeld in de winkel dat ik zeer snel moest worden verder geholpen.
Tot mijn spijt nog steeds miserie!
Wie maakte dit ook mee? Hoe lang heeft het geduurd? Valt het sneller op te lossen?
Het weekend komt er ook weer aan, dus voel het al aankomen dat wij deze week niet meer geholpen zullen worden. Al zal de factuur waarschijnlijk wel snel volgen! *zucht*
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Activatie nieuwe model rond maar niet af
- Labels:
-
instellingen
-
modem (HGW)