24786
netweters
|
152680
antwoorden
|
20730
vragen
|
Ik heb een access point geplaatst. De installatie verliep correct. Wit licht onderaan brandt en brandt continue . Snds kort lichten het groene wifi ledje en het groene connectivity ledje op. Die twee lichten groen op en branden constant. Ik merk voor het overige niet direct een probleem. Ik lees enkel dat die af moeten springen na even. Heeft iemand een idee waarom die zijn gaan oplichten en waarom die constant branden?
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Bart19 het eens even opgezocht maar vind er niet direct iets van terug. Lees wel in de handleiding van het iets oudere type dat het groene lichtje constant zou moeten branden maar of dit voor de nieuwere modellen ook zo is geen idee. Misschien een bepaalde update geweest dat het nu wel aan blijft en dat je op die manier kan controleren of je wifi nog werkt en dat er nog connectiviteit is. Maar dat zou mijn verklaring zijn misschien zijn er andere die kunnen aanvullen.
weinig lijkt te werken. Ik heb de reset eens ingedrukt, niets, zelfs alle lichtjes blijven gewoon branden, gaan niet even uit. Ook eens helemaal afgezet en kabel + stroomkabel uitgetrokken en na halve minuut alles terug in en aangezat, opnieuwe alle lichtjes van de access point branden continue (alle = witte licht onderaan + de twee groene ledjes, wifi en connectivity). Ik zie ook in mijn telenet bij mijn thuisnetwerk dat de access point deze ochtend voor het laatst contact had met het telenet-netwerk. Ik zal nog eens de modem herstarten maar vind het bizar dat op die AP niets werkt zoals die reset.
DAt was inderdaad ook mijn idee. Intussen na resets van modem zelf, en nog wat testen, is er iemand van telenet langsweest, de AP is vervangen door een nieuwe. Geen echte oorzaak (behalve de idee dat die AP inderdaad "vastgelopen" leek) maar ze moeten het zelf ook terugsturen naar de makers om te testen en zien wat het is vertelde de techicus me.