Beantwoorden
takie
Freshman Weetjeslezer
Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! Hi there!

Bridge mode op de F@ST3896LG-TN

In een ouder (ondertussen gesloten) topic van begin 2025 stond dat bridge mode op de F@ST3896LG-TN "ergens in 2025" beschikbaar komt. Is daar al een concrete datum voor? Op de helpdesk wisten ze er alvast niks over.

Ik heb op aanraden van telenet, omwille van een onbetrouwbare internetconnectie, net mijn CV5860E modem laten omwisselen naar een F@ST3896LG-TN. Zowel aan de telefoon als in het afhaalpunt vermeld dat ik bridging gebruik. Niemand die het een goed idee vond om mij even te melden dat dit (nog?) niet beschikbaar is op het nieuwere model. Dus ik zit nu met een dubbele NAT opgeschept.

3 reacties
Arnie
Professional Allesweter
Krak 2021 Krak 2022 Krak GP, kort voor Giga Poster!

Ik zou adviseren terug de fast naar een CV8560E te wisselen - de brodge functie op de fast zal niet voor binnekort zijn denk ik.

Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

"ergens in 2025", Telenet kennende kan dit net zo goed tegen 31 december 2025 zijn of zelfs Q1 2026. Wat zou het probleem geweest zijn met die CV5860E?

Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Freshman Meesterweter
De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia!

Het klopt dat was belooft 

Hebben ze er tijd kunnen in stekken is ook weer druk geweest en zaken die niet goed liepen 

Zou er vanuit gaan tegen maart 2026 dit is een gok 

https://www.netweters.be/t5/Instellingen-software-hardware/Wanneer-bridge-modus-beschikbaar-voor-F-S...