24748
netweters
|
152280
antwoorden
|
20688
vragen
|
Ben ik alleen hier? Gisteren avond gaf de telemeter in de (iOS) mobile Telenet app nog een data limiet van 3TB aan voor mijn Business Fibernet en nu staat deze op "Unlimited".
Of is dit het gevolg van de geplande Telenet werken van dit weekend?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo iedereen ik had deze week contact met een telenet medewerker en die zegde mij het volgende (Het kan zijn dat er een fout via Mijn Telenet staat en dat je 'maar' tot 3TB kan gaan vanaf volgende week zal dit probleem opgelost zijn De telemeter zal geen foutieve limiet van 3 TB meer vertonen, maar volledig ongelimiteerd zal aangeven.) dit vertelde hij mij dus nog even geduld mensen probleem zal opgelost worden. 🙂
Hier geeft de telemeter al een hele dag geen verbruik aan terwijl ik op Wigo S zit en er vandaag +- 20gb heb doorgehaald..
Ook via de website hetzelfde verhaal.
Maar er staat wel niet bij ongelimiteerd internetgebruik
Neen dat weet ik wel, en net daarom volg ik het volume graag op 😉
Ok, we zijn nu maandag ochtend en de Telenet maintenance is achter de rug. We kunnen nu bridgen op onze CV8560E waarvoor dank.
Ik zie nog steeds "Unlimited" als data limiet in mijn Telenet mobile app daar waar er voor de maintenance 3TB als limiet stond: wil dit nu zeggen dat er geen 3TB limiet op mijn Business Fibernet meer is? Of dat de mobile app momenteel niet correct werkt?
Sorry, maar is me niet geheel duidelijk meer...
@Tek_No ik heb daarnet de bevestiging gekregen dat er bij Business Fibernet effectief een unlimited volume is, dus geen limiet van 3 TB meer. De info die je in de app ziet staan, is dus correct. 😉
Blijkbaar kan het wel nog zijn dat gemigreerde klanten (die omgezet zijn naar een Business Fibernet) nog 3 TB hebben, maar dit wordt binnenkort rechtgezet. Meer details heb ik er helaas niet over. Dus als je er als klant vragen over hebt, neem je beter even contact op met de Business klantendienst van Telenet.
Ok, dit in combinatie met de bridging die werd geactiveerd op de docsis 3.1 modem is wel een leuke Kerst voor dit jaar 🙂
Bedankt, Telenet!