Beantwoorden
LucV8
Professional Beetjesweter
Berichten: 15
Jij bent af! Twee handen vol! Goed gevonden! Mooi, mooi!

Excel bestanden openen via Google Drive

Ik kan Drive openen op mijn smartphone maar de Exel bestanden niet en dan loopt alles vast. De andere bestanden zijn geen probleem. Hoe kan ik dit oplossen?

Mvg, Luc.

 

Titel gewijzigd door Philippe (mod) | Vorige titel: Drive

Luc
0 Likes
4 reacties
Philippe_
Moderator
Berichten: 34
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Dag van de Chocolade

Excel bestanden openen via Google Drive

Ik vermoed dat het hier over Google Drive gaat @LucV8 ? Ik heb in ieder geval al even je titel aangepast zodat dit hopelijk iets duidelijk is voor onze andere gebruikers. 🙂


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewPhilippe | Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

LucV8
Professional Beetjesweter
Berichten: 15
Jij bent af! Twee handen vol! Goed gevonden! Mooi, mooi!

Excel bestanden openen via Google Drive

Inderdaad, het betreft hier google drive op de smartphone, op d laptop werkt het uitstekend.

Luc
0 Likes
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1684
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Excel bestanden openen via Google Drive

@LucV8 staat er Google Spreadsheets of excel op je gsm ? want anders zal dit nooit werken. 

Moest het dan nog niet werken kijk dan zeker de extensie na van je excel. 

de formaten zijn : xls,xlsm,xlsx,xlt

Als je XLSM als extensie hebt kan het zijn dat Macro's in je excel niet toegestaan worden op je gsm.

kijk ook na op je gsm welke app je standaard app is om excel bestanden te openen. 

 


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
LucV8
Professional Beetjesweter
Berichten: 15
Jij bent af! Twee handen vol! Goed gevonden! Mooi, mooi!

Excel bestanden openen via Google Drive

Hallo, niet te geloven ! Ik placeer speadsheets op mijn smartphone en direct kon ik al mijn exel bestanden terug openen. Op mijn Drive kan ik nu terug ook de exel (pd/mappen/afb. kon ik altijd al openen) bestanden openen.  De app spreadsheets op gsm geeft dus enkel de exel bestanden weer. Blij ben ik zeker want ik moet regelmatig bestanden inzien/checken op mijn smartphone en dit is echt een hele opluchting voor mij ! Wel 'raar' dat voorheen zonder spreadsheets ik de exel bestanden wél openen kon, maar waarschijnlijk heb ik ergens iets 'verprutst'...

In ieder geval van harte bedankt !

Luc