Nieuwe aansluiting Telenet niet mogelijk?
Sitatieschets:
2 nieuwbouwwoningen waarvan de bouwheer bevestigd heeft dat ze aangeloten werden op het coax netwerk dat in de straat ligt. Beide woningen hebben dus een coax kabel die in de technische ruimte uitkomt, gereed voor installatie.
Probleem:
We proberen reeds enkele weken een internet en/of televisieabonnement af te sluiten. Via de website telenet.be kan er geen nieuw internetabonnement afgesloten worden voor beide woningen omdat het adres niet gekend is in het systeem.
Wanneer we contact opnemen met de telenet helpdesk om het probleem uit te leggen verwijzen ze ons met veel moeite door naar https://unit-t.eu , zij zouden de installatie in de straat voorzien hebben. Wanneer we contact opnemen met hen krijgen we te horen dat de installatie perfect voltooid is en zij al hun verplichtingen voldaan hebben.
Hoe moeten we hier mee verder? Welke stappen kunnen we nog ondernemen? We hebben al minstens 10x van de helpdesk te horen gekregen "dat we je zullen terugbellen", maar er komt geen schot in de zaak...
- Labels:
-
NIU|versterker