41227
netweters
|
17788
gesprekken
|
19216
vragen
|
Ik heb een Wigo S abonnement en kan geen extra volume aankopen,dus als mijn 200GB opgebruikt is kan ik geen internet meer gebruiken.Is dit standaard of is dit een foutje?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik zal er niet op antwoorden omdat ik het niet kan testen. Wat me wel opvalt is dat je wel de speedboost tot 400 Mbps kunt bijnemen als optie.
Heb je dan automatisch ook onbeperkt volume of blijf je op 200 Mbps?
Ik meen me te herinneren dat je sneller kan, maar niet meer. Alleen een zwaarder abo gaat je kunnen helpen.
Wil je meer zekerheid zal je contact moeten nemen met de klantendienst.
Groeten
Als je speedboost kan bijnemen naar 400Mbps,en je volume blijft op 200GB
Kan het nog gekker.
Ik haal met fibernet400Mbps op 1 uur vlot 178GB binnen.
Maar dan heb je wel heel veel tijd om wat anders te doen.
@BoKa schreef:Ik heb een Wigo S abonnement en kan geen extra volume aankopen,dus als mijn 200GB opgebruikt is kan ik geen internet meer gebruiken.Is dit standaard of is dit een foutje?
Volgens mij is dat een foutje. Hier kan je lezen dat dat wel degelijk mogelijk zou moeten zijn.
Er staat:
Je hebt een internetabonnement (bv. Basic internet, Internet Fiber 100 of WIGO home S) waarmee je een bepaald aantal gigabytes (GB) kan gebruiken? En je hebt dit volume opgebruikt voor het einde van je aanrekeningsperiode?
@igvfer Wigo S is met Fiber 100 trouwens
Edit: ik heb een ook een Wigo S en heb het getest. Ik kan ook geen volume bijkopen. Ik krijg wel de optie op Mijn Telenet maar in het volgend scherm waar je moet kiezen hoeveel volume je wil bijkopen is er in het keuzelijstje niets te kiezen. Wanneer het niet mogelijk zou mogen zijn zou ik verwachten dat je niet de optie krijgt om volume bij te kopen. Het treft nu dat deze maand mijn volume uitzonderlijk ook bijna op is en ik een van de de komende dagen volume wou gaan bijkopen.
@SuzyConstructiefoutje?
Ik heb fibernet400/40Mbps incl boost
Tussen 24 uur snachts tot smiddags 12 uur is het echt onbeperkt volume.
Tussen 12 en 24 uur krijg je 750GB is dit volume opgebruikt val je terug op 10Mbps tot je volgende aanrekenings periode.Tussen 24 en 12 uur blijf je wel onbeperkt verder gaan aan 400Mbps
Lees hier wat de mogelijkheden zijn.
@Wheng heb je al op volgende geklikt?
Op basis van mijn beperkte informatie zie ik twee mogelijkheden:
Opgelet: uit vroegere berichten heb ik begrepen dat deze aankopen blijven doorlopen tot je ze opzegt.
@janne_man schreef:Lees hier wat de mogelijkheden zijn.
@Wheng heb je al op volgende geklikt?
Op basis van mijn beperkte informatie zie ik twee mogelijkheden:
- Je kan enkel één keer per dag 25 Gb bijkopen
- Je kan elke dag een veelvoud van 25 Gb bijkopen
Opgelet: uit vroegere berichten heb ik begrepen dat deze aankopen blijven doorlopen tot je ze opzegt.
Mij lijkt het niet normaal dat in dat vakje Extra volume niets staat en dat er onder totaal volume en prijs/maand ook niets staat. Ik heb inderdaad ook al op volgende geklikt. Dan komt er een foutmelding. Je aanvraag kan momenteel niet automatisch verwerkt worden.Lijkt me ook niet gek want uiteindelijk heb ik niet kunnen kiezen om bij te kopen.
Ik heb dit net via FB doorgegeven.
@Wheng schreef:@SuzyConstructiefoutje?
@Wheng, ik kan het zelf niet testen, maar ik ga het wel doorgeven om te laten nakijken. Met WIGO home S moet je inderdaad extra volume kunnen bijkopen, staat hier aangegeven.
Ik kom erop terug zodra ik meer weet!
Edit (20u40):
@Wheng @BoKa, even hernemen. Ik merk net jullie beide WIGO S 3GB hebben. Dat is geen WIGO home S pakket zoals er in het klantenservice artikel staat vermeld, maar ook wel een pakket abonnement met een beperkt internet volume. Ik ben niet zeker of je daar extra volume kan bijkopen of als het dan de bedoeling is dat je op een andere WIGO formule overschakelt.
@BoKa @Wheng even een update hieromtrent.
Ik heb deze ochtend wat extra info gekregen, het zou op het eerste zicht mogelijk moeten zijn om op een WIGO S extra volume aan te kopen. Het wordt verder onderzocht waarom dit niet lukt bij jullie (is dit as designed of effectief een bug). Bedankt dus om het op te merken!
Edit (6/06 - 17u28)
Mijn tekst hierboven lichtjes aangepast, was iets te enthousiast. 😉
@BoKa @Wheng ik heb hier zopas een finale update over gekregen.
Het is effectief zo dat je vandaag als WIGO S klant geen volumeblokken kan bijkopen. Maar in de toekomst zal dat wel kunnen, alleen zal het geïmplementeerd moeten worden IT-wise en kan dit nog wel even duren (enkele maanden). Tot dan heb je als WIGO S klant de mogelijkheid om verder te surfen aan verlaagde snelheid of over te stappen op een WIGO.