Fluvius meter kan niet worden uitgelezen
Een paar maanden geleden zijn zowel mijn electrische- alsook mijn gasmeter vervangen door een "slimme" meter die vanop afstand kan worden uitgelezen en waarbij ik ook het verbruik dus online kan meevolgen.
Wanneer ik echter via https://mijn.fluvius.be/ deze meters wil benaderen krijg ik de melding bij de gasmeter dat de meter niet vanop afstand kan worden uitgelezen.
Hierop heb ik met Fluvius contact opgenomen maar heb ik spijtig genoeg dit formeel antwoord gekregen:
We stelden een technisch probleem vast met de communicatie van je digitale meter. We excuseren ons voor dit ongemak. We gaven het door aan de betrokken diensten. Zij pogen om uw meter alsnog te laten uitlezen.
Indien dit niet lukt, zal uw digitale meter benaderd worden als een analoge meter waarbij we jaarlijks de standen ter plaatse komen uitlezen.
Onze excuses voor het ongemak.
Ik heb toen nog eens gestuurd dat ik dit graag opgelost zou zien maar hierop heb ik nog geen antwoord gekregen.
Zit hier soms iemand van Fluvius die hier kennis van heeft of zijn er andere "slimme" mogelijkheden om ook mijn gasverbruik te kunnen opvolgen?
Alvast bedankt voor het meedenken 😉
Opgelost! Ga naar oplossing.