Beantwoorden
deferdef
Freshman Beetjesweter
Berichten: 8
Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Foutmelding modeminstellingen Mijn Telenet

ik geraak via mijn telenet niet op mijn router/modem. verkrijg : 

Foutmelding

 

Je aanvraag kan momenteel niet automatisch verwerkt worden, waarvoor onze excuses. Probeer het later nog even opnieuw.

Indien het probleem blijft aanhouden, neem je gerust contact op met onze klantendienst, dan kunnen we deze aanvraag zo snel mogelijk uitvoeren.

 

Dit nu al 2de dag op rij, ik heb reeds contact genomen met de klantenservice en men ging het binnen de 2 uur in orde maken, maar tot op heden (4 uur verder) nog steeds dezelfde foutmelding.

 

Titel gewijzigd door Ellen (mod) | Vorige titel: toegang router modem

0 Likes
14 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Foutmelding modeminstellingen Mijn Telenet

@deferdef 

Via welke browser heb je deze foutmelding ? 

 

Heb net eens gekeken via Google en via Safari maar op de twee kan ik perfect inloggen en geen enkel probleem. 

 

Dit gaat dus waarschijnlijk een individueel probleem zijn wat je ondervindt. Hebben ze een dossier aangemaakt voor je probleem ? Anders zou ik nog eens contact terug zoeken en zien of het al opgelost is.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
deferdef
Freshman Beetjesweter
Berichten: 8
Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Foutmelding modeminstellingen Mijn Telenet

Ik geraak op 'mijn telenet', ttz op alle opties (aanrekeningen, wifi,...) maar niet bij settings van router/modem.  Zeker geen individueel probleem, er was nog iemand (Mumblic)hier op forum die hetzelfde probleem had. Opeens was het in orde. Meerdere browsers werken niet, technische dienst telenet kan er blijkbaar iets aan doen maar ik weet zelf niet wat het is. Zou het wel in orde willen hebben. 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Foutmelding modeminstellingen Mijn Telenet

@deferdef 

Heb eerlijk gezegd nog geen topic voorbij zien komen met hetzelfde probleem. 

Er waren eerst problemen met de instellingen meer bepaald de geavanceerde instellingen die kon men niet bekijken of iets aan veranderen. Dat probleem heb ik ook ondervonden dat was een blanco pagina.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
deferdef
Freshman Beetjesweter
Berichten: 8
Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Foutmelding modeminstellingen Mijn Telenet

@deferdef 

Dat is al een topic uit 2018 dus dat is al opgelost anders loopt Telenet wel heel erg achter. 

 

Het gaat erom nu , nu heb ik geen enkel topic hierover voorbij zien passeren. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
deferdef
Freshman Beetjesweter
Berichten: 8
Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Foutmelding modeminstellingen Mijn Telenet

Man asjb zeg, 2018 of niet, dit is hetzelfde probleem. Met jouw antwoorden ben ik niet geholpen. 

0 Likes
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Foutmelding modeminstellingen Mijn Telenet

Schakel uw modem eens 10 sec uit en probeer dan eens opnieuw als de modem volledig opgestart is.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
deferdef
Freshman Beetjesweter
Berichten: 8
Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Foutmelding modeminstellingen Mijn Telenet

Bedankt maar, modem uitgezet, meerdere keren reboot. Maak allemaal niets uit. Moet wachten tot volgende week, klantendienst heeft een dossier open. In tweekend werken techniekers niet. Waarschijnlijk moet ik voor dit weekend minder abbo kosten betalen ook 🙃🙃

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Foutmelding modeminstellingen Mijn Telenet

Maar asjb zeg het probleem is 4 jaar later en dan kunnen zich er andere technische dingen voordoen of helemaal niks. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
deferdef
Freshman Beetjesweter
Berichten: 8
Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Foutmelding modeminstellingen Mijn Telenet

Welk technisch probleem het is, geen idee.  De probleemstelling is dezelfde.  Ik kan niet op de modeminstellingen en verkrijg dezelfde foutmelding !

 

0 Likes
deferdef
Freshman Beetjesweter
Berichten: 8
Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Foutmelding modeminstellingen Mijn Telenet

iedere dag reeds gebeld naar telenet helpdesk, case aangemaakt en dat is het dan.  Momenteel nog steeds geen acces aan mijn modeminstellingen via mijn telenet. pffff

al een week,.......

0 Likes
deferdef
Freshman Beetjesweter
Berichten: 8
Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Foutmelding modeminstellingen Mijn Telenet

we zijn 15 juni, meerdere keren gebeld, al 2x een tegemoetkoming gekregen van telenet van 20 euro, maar nog steeds geen toegang tot mijn modeminstellingen ???

Kan iemand mij vertellen wat juist het probleem is ???? 

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Foutmelding modeminstellingen Mijn Telenet

Even tussen haakjes, maar voor alle duidelijkheid: gebruik aub de juiste termen. Aan uw modem kunt ge helemaal niks instellen. Overal waar je "modem" schrijft, hoor je eigenlijk "router' te schrijven.

Uw HGW is een combo toestel, daar zit de modem inderdaad in, maar ook de router. Via "Mijn Telenet" kun je aan de (sommige althans) settings van het routergedeelte.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Reservebelg
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Foutmelding modeminstellingen Mijn Telenet

Ik heb sinds ik vorige weer mijn oude (echte) modem only in moest ruilen voor een 8560E precies hetzelfde probleem. 

Ik heb dagelijks met de helpdesk aan de lijn gehangen en elke keer krijg ik weer een nieuw verhaaltje te horen (algemeen probleem, ik had geen profiel (?), eventjes wachten, have you tried turning it off and on again etc).

Ook vond ik dit topic terug waarbij het 38 dagen (!!) duurde en dreigen met de ombudsman nodig was om Telenet in gang te laten schieten (https://www.netweters.be/t5/Instellingen-software-hardware/CV8560E-geavanceerde-instellingen-niet-zi...).

Enige waar ik nu op hoop is zoals in dat topic vermeld wordt er wel eens de fout gemaakt wordt dat er maar 2 van de 3 MAC addressen geprovisioneerd worden, daar morgen maar weer eens voor bellen (of langs bij Telenet winkel).

En ik word dan ook nog eens 'geholpen' door de Business helpdesk want het betreft een zakelijke aansluiting...

0 Likes