41078
netweters
|
17661
gesprekken
|
19080
vragen
|
ik geraak via mijn telenet niet op mijn router/modem. verkrijg :
Je aanvraag kan momenteel niet automatisch verwerkt worden, waarvoor onze excuses. Probeer het later nog even opnieuw.
Indien het probleem blijft aanhouden, neem je gerust contact op met onze klantendienst, dan kunnen we deze aanvraag zo snel mogelijk uitvoeren.
Dit nu al 2de dag op rij, ik heb reeds contact genomen met de klantenservice en men ging het binnen de 2 uur in orde maken, maar tot op heden (4 uur verder) nog steeds dezelfde foutmelding.
Titel gewijzigd door Ellen (mod) | Vorige titel: toegang router modem
Via welke browser heb je deze foutmelding ?
Heb net eens gekeken via Google en via Safari maar op de twee kan ik perfect inloggen en geen enkel probleem.
Dit gaat dus waarschijnlijk een individueel probleem zijn wat je ondervindt. Hebben ze een dossier aangemaakt voor je probleem ? Anders zou ik nog eens contact terug zoeken en zien of het al opgelost is.
Ik geraak op 'mijn telenet', ttz op alle opties (aanrekeningen, wifi,...) maar niet bij settings van router/modem. Zeker geen individueel probleem, er was nog iemand (Mumblic)hier op forum die hetzelfde probleem had. Opeens was het in orde. Meerdere browsers werken niet, technische dienst telenet kan er blijkbaar iets aan doen maar ik weet zelf niet wat het is. Zou het wel in orde willen hebben.
Heb eerlijk gezegd nog geen topic voorbij zien komen met hetzelfde probleem.
Er waren eerst problemen met de instellingen meer bepaald de geavanceerde instellingen die kon men niet bekijken of iets aan veranderen. Dat probleem heb ik ook ondervonden dat was een blanco pagina.
Man asjb zeg, 2018 of niet, dit is hetzelfde probleem. Met jouw antwoorden ben ik niet geholpen.
Bedankt maar, modem uitgezet, meerdere keren reboot. Maak allemaal niets uit. Moet wachten tot volgende week, klantendienst heeft een dossier open. In tweekend werken techniekers niet. Waarschijnlijk moet ik voor dit weekend minder abbo kosten betalen ook 🙃🙃
Welk technisch probleem het is, geen idee. De probleemstelling is dezelfde. Ik kan niet op de modeminstellingen en verkrijg dezelfde foutmelding !
iedere dag reeds gebeld naar telenet helpdesk, case aangemaakt en dat is het dan. Momenteel nog steeds geen acces aan mijn modeminstellingen via mijn telenet. pffff
al een week,.......
we zijn 15 juni, meerdere keren gebeld, al 2x een tegemoetkoming gekregen van telenet van 20 euro, maar nog steeds geen toegang tot mijn modeminstellingen ???
Kan iemand mij vertellen wat juist het probleem is ????
Even tussen haakjes, maar voor alle duidelijkheid: gebruik aub de juiste termen. Aan uw modem kunt ge helemaal niks instellen. Overal waar je "modem" schrijft, hoor je eigenlijk "router' te schrijven.
Uw HGW is een combo toestel, daar zit de modem inderdaad in, maar ook de router. Via "Mijn Telenet" kun je aan de (sommige althans) settings van het routergedeelte.
Ik heb sinds ik vorige weer mijn oude (echte) modem only in moest ruilen voor een 8560E precies hetzelfde probleem.
Ik heb dagelijks met de helpdesk aan de lijn gehangen en elke keer krijg ik weer een nieuw verhaaltje te horen (algemeen probleem, ik had geen profiel (?), eventjes wachten, have you tried turning it off and on again etc).
Ook vond ik dit topic terug waarbij het 38 dagen (!!) duurde en dreigen met de ombudsman nodig was om Telenet in gang te laten schieten (https://www.netweters.be/t5/Instellingen-software-hardware/CV8560E-geavanceerde-instellingen-niet-zi...).
Enige waar ik nu op hoop is zoals in dat topic vermeld wordt er wel eens de fout gemaakt wordt dat er maar 2 van de 3 MAC addressen geprovisioneerd worden, daar morgen maar weer eens voor bellen (of langs bij Telenet winkel).
En ik word dan ook nog eens 'geholpen' door de Business helpdesk want het betreft een zakelijke aansluiting...